دقیقن همین ماحصل لعنتی

از راه که میرسیم هنوز دست و صورت شسته و نشسته هوس املت میکنم ... دور تند بخوانید مثل دور تند کار کردن من از زور گشنگی ... ماهیتابه روی گاز ... شعله در اعلا درجه ، طوری که ماهیتابه سیاوش میشود وسط جنگل آتش ... آب و رُب و روغن قاطی ... زیر گاز کم ... قارچ ها گربه شور و حلقه حلقه و ریز ریز ... اینجاش خیلی مهم است :رقص چاقو روی تن قارچ های تکه تکه شده درست مثل درجه یک ترین آشپزهای ایتالیایی ، همانطورهنرمندانه و همانقدر تر و فرز و مسحور کننده ! ... می ریزم توی ماهیتابه و قارچ ها که طلایی میشوند وخت شکستن تخم مرغ است ... ولی نمی دانم چرا ماحصل میشود املت قارچ و نه یک پیتزای آنچنانی فراموش نشدنی ... متاسفانه علیرغم همهء تلاشهایی که برای کپی کردن تمام مسیر میکنند ، فرق آدم های عادی با خواص دقیقن همین ماحصل لعنتی است !

نظرات 11 + ارسال نظر
تیراژه دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

خب قربان قدتان بروم
شما هوس املت میکنید، بعد میرید سراغ آب و روغن و رب و مغلوبه اش با تخم مرغ به انضمام تانگوی چاقو و قارچ
آنوقت انتظار پیتزا دارید آن هم از نوع آنچنانی و فراموش نشدنی اش؟!

فکر میکنم نکته ی انحرافی یا شاید هم اصلی ِ این پست "معجزه" است! نخواهیم معنویت به کار بدهیم هم میشود "جادو"!!!

پروین دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:06 ق.ظ

لازم شد آب و روغن و رب را امتحان کنم. اما نه به امید پیتزا!

ارش پیرزاده دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ق.ظ

قارچ دوست دارم .....دفعه بعد دوتا فیله مرغ بردار با چاقوی تیز به همون سبکی که گفتی ریز ریز ریز کن به صورت نگینی ... با قارچها قاطی کن .. خوب که طلایی شد ... یه بسته خامه پاک بریز روش کمی هم شیر و ارد هم بزن بریز روش ... ادویه ترجیحا فلفل بزن ... ابش که تبخیر شد چند تا تیکه پنیر ساندویج از اون زرد ها بزار روش تا اب بشه .. مایتابه رو بزار رو میز ..با این چیپس های خلالی روشو تزئین کن ... خیلی خوب میشه ... نهایت یه ربع وقتتو میگیره ....

میلاد دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ق.ظ

یه چیز تو این مایه ها بود آقا محسن ؟

http://upload7.ir/imgs/2014-03/20162992455494359606.jpg

میلاد به آرش خان دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ق.ظ

آقا ارش به من رحم نمی کنی به این شکم همیشه گشنه من رحم کن

آخه این چه دستور غذای که شما میدی دل آدم آب میشه

محسن باقرلو دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ق.ظ

آره خدایی این دستور غذایی آرش خیلی سکسی بود !

جزیره دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ق.ظ

اقا محسن
این چی بود؟!اب و رب و باهم قاطی میکنین بعد توقع معجزه دارین که یهو بشه پیتزا!!!!!!والا

چه غذا شیک و مجلسی ای بود اینی که ارش خان گفت.البته نحوه ی توضیحش شیک تر از خود غذا بود:دی اون پنیر ساندویچش هم که تیر خلاصیش بود اصن. من یکی نابود شدم با اون حرکت اخرش:دی



ولی از همه ی این غذاها بگذریم این نتیجه گیری پست باعث میشد آدمی فریاد سر بده و سربه کوه و بیابون بزاره. اصن اگه حاصل اون غذا میشه این نتیجه، می ارزه واقعا،حتی اگه مخلوط اب و رب و روغن باشه

صبا سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ق.ظ

دیشب ساعت ١٢ مطلب خوشمزه املت شما رو خوندم و مجبور شدم درستش کنم همون موقع! باور کنید. ولی امشب متاسفانه ما تهران نیستیم دسترسی نداریم به اون خوشمزه ای که عکسش تو فیسبوکه آدرسشم که گفتید. دیدنشم خوبه

تیراژه دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

امشب میخواهم دستور غذایی ای که جناب پیرزاده ی عزیز اینجا نوشته اند را طبخ نمایم
و من الله التوفیق!

اگر خوبی ای بدی ای چیزی از ما دیده اید حلالمان کنید ضمنا!

تیراژه چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:06 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

شب عیدی اوضاع این پیکوفایل مثل اینکه از من هم بدتره که با یک خروار پرده نشُسته و لباس های زمستانی و ظرف و خرت و پرت مانده ام عینهو آهو در عسل! دو روز جان کَند و جان من را هم بالا آورد تا یک عکس فکنسنی ناقابل رو آپلود کنه!!!

http://s5.picofile.com/file/8116507018/Photo.jpg

دستور جناب پیرزاده را طبخ نمودیم! نوش جان نیز! عااااااااالی بود!
به تمامی دوستانی که بعدا این پست وکامنتهایش را میخوانند نیز توصیه میکنم که طبخ نمایند و میل و دعایی نیز بدرقه ی راه ما!
مرسی از شما و جناب پیرزاده

تیراژه چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

*فکسنی!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.