دیوانهء لذیذ !

جای همهء دوستان شکم پرست و فست فودی خالی
دیروز این دیوانهء لذیذی که ملاحظه می کنید را تناول کردیم !
دستپخت آشپزهای احتمالن حرفه ای فست فود مرغابی زیبا
اسم شریفش میلانو بود و محتویاتش به روایت خودشان اینها :
ژامبون اسموکی درجه یک + گوشت گریل شده بدون چربی 
فیله مرغ گریل شده طعم دار + پنیر پیتزا+ قارچ +فلفل سبز

نظرات 9 + ارسال نظر
ارش پیرزاده سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ق.ظ

نوش جان دوستم ...

میلاد سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ق.ظ

اون از پست دیروز و دستور غذای آرش خان، اینم ساندویچ امروز

خوب یدفعه بگید برو از گشنگی و دل آب شدن بمیر میلاد

میلاد سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ق.ظ

هرچی این عکس رو می بینم بیشتر دلم می خواهد

لامصب عجب چیز خفنیه

ادمو رسما میکشه

محسن باقرلو سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ق.ظ

خیلی خوب بود میلاد
حتمن تستش کن !

صدیقه (ایران دخت) سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ق.ظ http://dokhteiran.blogsky.com

اقا خیلی عکس ازار دهنده س...
نکنید این کارو با جوونای مردم...
:(

وانیا سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ق.ظ

محسن خان قرار شد آدرس رو بدهید جهت دوستان نادان

جزیره سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ب.ظ

نوش جان ولی من دلم نخواستشاید چون من فست فود خور نیستم دلم نخواست!!!!
اصن قیافه شو هم دوس ندارم.چرا این شکلیه؟چرا اینقده درهم برهم!!!
غذا باید قیافه ش هم رسمی باشه، همچین منظم و مرتب

آوا سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ

وای محسن خان دلم ضعف رفت.دیروز
دستورپخت آرش خان رو هم خوندم
تا11شب دلم قیلی ویلی ِاون غذا
رومیرفت.حالااین یکی هم اومد
روووووش!یه رحمی به دل ما
شیـــــــکموها بکنین
سرچش کردم.میــریم که
بخوررررررررررریم.
یاحق...

دل آرام سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

نوش جونتون این دیوانه لذیذ
چه هیجانی داره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.