جهان بی حد غریبی ست دنیای خواب ...

عابدزاده قبل از ملبورن هم اسطوره بود ، کاریزما داشت آن معجون سادگی و صلابت ، خاکی بودن و جنتلمنی ، فروتنی و یاغی گری ، صداقت و صراحت ... معروف بود اما خیلی بیشتر از آن محبوب بود ، جای خاص خودش را توی قلب میلیونها ایرانی داشت و خواهد داشت ...
چن وخت پیش یک نوشتهء عالی در مورد عابدزاده خواندم که تصویری حماسی و نوستالژیک بود از این ستارهء فراموش نشدنی ، نویسنده تشکر کرده بود از مردی که بخش زیبایی از خاطرات نسل بی تفریح و بی امکانات آن سالها را شریک است ... چن شب بعد از خواندن آن نوشته خواب عجیبی دیدم ...
خواب دیدم در همین سن که هستم در یک ظهر جمعهء داغ تابستانی آن پایین های محلمان دارم قدم می زنم که عابدزاده را می بینم با خانمی که از رفتارش مشخص است که دوست دخترش است و بچچه محل فقیر ماست ، داشتند عاشقانه قدم می زدند ، توی خواب می دانستم که سال ۹۳ است اما عابد زاده جوان بود ، خوش قیافه و خوش استیل و در اوج ، رعنا و باشکوه ... با تعجب رفتم جلو سلام کردم و گفتم : اجازه می دین ازتون عکس بگیرم ؟ ( جالب اینکه گوشیم همین لومیای فعلی بود ! ) دختر جوان چیزی نگفت ، عابدزاده لبخند زد و گفت خواهش میکنم ، گوشی را که از جیبم درآوردم یک آن گفتم نکند دخترک معذوریت داشته باشد ، پرسیدم : خانم اشکالی نداره ؟ آخه من این عکسو توی فیسبوک و اینستاگرام میذارما ! دختر جوان که قد بلند و صورت گندمگون و زیبایی بکر و نجیبی داشت لبخندی زد و گفت : اشکال نداره شما این عکسو بیست ، بیست و پنج سال بعد میذارید ...
بیدار که شدم پشتم مور مور بود ...
جهان بی حد غریبی ست دنیای خواب ...

نظرات 17 + ارسال نظر
habib سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:38 ب.ظ http://virs-sh.blogfa.com

علامت کف کردگی نداره اینجا

سحر سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 ب.ظ

یه جور عجیبی شدم با این خواب

نینا سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ب.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

نسل بیتفریح
همجنان ما باز هم نسل بی تفریحیم
خواب عجیب و جالبی بود.
شاید همون بی تکلفی عابدزاده و این که خودش بوده شما رو در خودش برده

دل آرام سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

عجب خواب عجیبی... خیر باشه ایشالا
حس خاصی داشت جمله اون خانم...

مجید چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 ق.ظ

سفر در زمان داشتید انگار...

رها چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام
عجب خوابی!!!
اینکه من هم چندین بار در خواب شما را دریک قطار مسافربری دیده م که در یک تک صندلی نشسته اید و مغموم سیگار میکشید ، همیشه هم این خواب سیاه و سفید است ...برایم خیلی عجیب است!! حتی این موضوع را یکبار در وبلاگ جوگیریات هم مطرح کردم!

رها چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 ق.ظ

در ضمن هیچوقت شده که وقتی پستی رو نوشتین واسه تون سوال بشه که مثلا دقیقن تاریخ امروز اما فلان سال هم چه پستی گذاشتم؟
تو موضوع بندی تون "خیلی شخصی" رو باز کردم، رسیدم به این پستتون که دقیقن دوسال پیش نوشتید!!
http://ololon.blogsky.com/category/cat-21/page/2

رها چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:29 ق.ظ

ببخشید قربان خیلی حرف زدم ولی خواهشن یه دستی به سر و روی وبلاگ بکشید...این هدر واسه زمانی ست که با اقای اسحاقی وبلاگتون رو عوض کرده بودین! والا من که از این هدر خسته شدم!

محسن باقرلو چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:51 ب.ظ

چقدر کامنتاتون خوب و تامل برانگیز بود رهای عزیز
چقدر خوندن اون پستی که لینکشو گذاشتید چسبید
چشم هدر رو عوض میکنم ... مرسی که هنوز می خونید

محسن باقرلو چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ب.ظ

راستی خودمم یه بار یه خواب قطار دیدم که بی حد عجیب بود
شاید یه روز اینجا نوشتمش ... شایدم ننوشتم !

تیراژه چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:18 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

چه دیشب که تو فیس بوک خواندمش و چه امروز که دو سه بار اینجا؛ جمله ی آخر آن خانم مورمورم کرد به طور عجیبی..
جای حمید باقرلوی عزیزم چقدر خالیه
تعبیر خواب های چند ضلعی اش و کلا همه چیزهای خوب اش

+راست میگه رها..اینهمه عکس با لومیا جان میگیرید خب یکی اش را بگذارید اینجا! مرسی!

رها چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:52 ب.ظ

چقدر پاسخ دادن به کامنت ها به من چسبید!
برقرار باشید محسن باقرلوی عزیز...

توپولو چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:07 ب.ظ http://dokhtarakedarya.blogfa.com

چقدر تفریحات و اسطوره ها و تنفرهایمان فرق کرده با این زمانه!من هم خیلی عابد زاده را دوست داشتم و دارم..
برقرار باشید

صدیقه (ایران دخت) پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 ب.ظ http://dokhteiran.blogsky.com


یاد فیلمای خفن هالیوود افتادم که اخرش مو به تن ادم سیخ یشه و تا یه هفته تو کف میمونه
عالی بود

جزیره جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:31 ب.ظ

چه خواب جالبی...

گنجشک پرگوی باغ جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:19 ب.ظ

چه عجیب!
برای من هم در دنیای خواب اتفاقات عجیب و غریب می افتد...

مشق سکوت- رها شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.mashghesokoot.blogfa.com

چه خواب خاص و غریبی بود. یه ترس سنگین تو وجودش ِ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.