ما امشب نباختیم

احسان جوانمرد از تعویض حقیقی با حاج صفی نوشته بود و خالی شدن جلوی مسی و دقت نکردن داور ! و البته نظم تیمی ایران که بزرگترین دستاورد کارلوس کیروش بزرگ بوده و ... زیر پستش اینها را نوشتم که دلم میخواهد اینجا هم باشد برای یادگاری :
 عصارهء امشبو فردوسی پور گفت : چقدررر ما خوبیم
ایران با این بضاعت و زیرساختها و ساخت و پاختها قرار نیست قهرمان جام جهانی بشه ، فقط باید یازده نفر برن توو زمین و از حیثیت یه ملت دست خالی و امیدوار دفاع کنن ، اینجوری میشه که این باخت گردن فرازانه به آرژانتین هزار هزار بار دلچسب تر از اون مساوی ترسخورده جلوی نیجریه میشه
وختی نیمه دوم اینجوری باشکوه شد دلم میخواست بازی رو کنار تو می دیدم ، احسان بگذر از حقیقی ، همونجور که میثاقی گذشت از آمار بازی ، بذار عشق کنیم با برق خوشحالی چشمای مسی که باورش نمیشد ما رو بردن ، کیف کنیم با وخت تلف کردن دیماریا موقع تعویض ، اووووووه دیگه کو تا دوباره اینجوری توامان بغض کنیم و افتخار
...

از آن شبهای ملبورنی بود که عطر غیرت و غرور و حماسه داشت ... عطر نابی که در همیشهء تاریخ این مرز و بوم مظلوم ، هروخت مشاممان را معطر کرده هرگز محصول دلسوزی و درایت مسئولین و مدیران و حاکمان نبوده بلکه ماحصل غیرتمندی و دلاوریهای فردی مردان و زنانی بوده که با دست خالی و قلبی لبالب از عشق مردم با چنگ و دندان تا آخرین نفس جنگیده اند برای عزت و افتخار یک قبیله ... من با همین روحیه و تفکر همیشگی نه چندان وطن پرستم و با همین بغض گلوگیر الانم که معجون شادی و اندوه و  ایضن غرور و افتخار است عمیقن باور دارم که ما امشب نباختیم

نظرات 31 + ارسال نظر
آهو یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ق.ظ

گمونم باور همه مون همینه آقای باقرلو . امشب با لبخند میخوابیم . با سر افراشته

سهیلا یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ق.ظ http://fany-rooz-2001.blogsky.com/

چقدر خوب گفتی محسن عزیز
و مطمئنم که اکثرقریب به اتفاق ملت هم باشما هم عقیده هستن
ماااااااا....امشب..........نباختیممممممممممم:))

تیراژه یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:44 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

به قول متنی که آزاده پاکنژاد به عکسش ضمیمه کرده بود: مغموم اما مغرور..
چقدر خوب بود این پست..چه خوب بود امشب..
بعد از مدتها از دیدن فوتبال کشورم "لذت" بردم. و با خواندن نوشته های بعد از باز ی نیز لذتی دو چندان.

تیراژه یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:49 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

هدر نو مبارک قربان
چقدر به حس و حال پست امشب میاید این آفتابگردان زیبا..
دل آرام در پست قبلی تان کامنت جالبی برایش گذاشته بود؛ "انگار اومده جلو تا سلام کنه"..

محبوب یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:00 ق.ظ

چقدر خوب بود و خوب گفتی... و من دوباره با خوندن پستت مثل دیشب بعد از بازی پر از اشک شدم ولی با همون حس غرور و افتخار... دست همه بچه های تیم ملی که این طوری واسه شادی دل ما جنگیدن درد نکنه...

زهره یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:01 ق.ظ

عالی گفتید آقای باقرلو ،ممنون

[ بدون نام ] یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:35 ق.ظ

"یه ملت دست خالی و امیدوار"

دل آرام یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com

غیرت و غرور... چیزی که امسال در وجود تمام بازیکن های تیم ملی کشورمون موج میزد... ما گل خوردیم، اما نباختیم...

رها یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام
واااای اول چشمم به هدر افتاد یاد این اهنگ گروه اریان افتادم
گل افتابگردون هر روز به انتظار دیدن یاره....
جالبه این تیکه ش
آخرش ابرا رو از رو
رخ خورشید بر می دارم
...

حسم نسبت به این پست و این حال و هوا همین اهنگ شد...
شما معرکه اید جناب باقرلو...

محسن باقرلو یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ق.ظ

مرسی از شما که این غبار روبی رو یادآور شدید !

رها یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:55 ق.ظ

آقا من یه چی رو اینجا بگم که وجدانم راحت شه...اینکه فیس بوک هم فالوئر شما هستم اما با توجه به اون پست الک کردن ادد لیستتون ، جرات نکردم شما را ادد کنم....آآآخیششش راااحت شدم!

محسن باقرلو یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:02 ب.ظ

هی وای من !
لطف عالی متعالی دوست من
والا بلا آن پست الک مخاطب خاص داشت !
البت وختی به مرحلهء اجرا رسید تعداد مخاطبان خاصش یک کم زیاد شد ( حدود 400 نفر را حذف کردم ) !!

فرشته یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:03 ب.ظ http://houdsa.blogfa.com

ممنون...شما حق مطلب رو ادا میکنید همیشه..

رها یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ب.ظ

شما کاملا مختارید که دوستاتون رو چگونه انتخاب کنید قربان...میدونم که مخاطب خاصی نداشت اما تعارف که با خودم ندارم ، من هم تو ف.ب حرفی واسه گفتن ندارم ... آقا بذارید ما یواشکی شما رو بخونیم...مثل همینجا که بی وبلاگم...اجازه بدین من از شما و بقیه دوستان بیاموزم...

صدیقه (ایران دخت) یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ب.ظ http://dokhteiran.blogsky.com

همه حس غرور و بغضمونو یه جا گفتید...
مرسی

بابک اسحاقی یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:52 ب.ظ

نیمه دوم بازی دیشب محشر بود
و این نوشته شما هم محشر تر
ما از آرژانتین نباختیم فقط یه گل خوردیم
دم شما گرم

جزیره یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:11 ب.ظ

دیشب خیییییییییییییییلی عالی بودن.
فک میکنم باختشون ناراحتمون نکرد چون اولا هرچی توان داشتن گذاشتن برا بازی ثانیا بهتر از اون چیزی که ازشون انتظار میرفت ظاهر شدن.کار گروهیشون عالی بود.
من فقط اخرش برای خود فوتبالیستا گریه م گرفت، اخه خیلی زحمت کشیدن طفلکیا حقشون نبود که هیچی امتیاز نگیرن از بازی:(((

باغبان یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:42 ب.ظ http://laleabbasi.blogfa.com

هدرتون!!!!

گل آفتابگردون انگار همه حواسشو متمرکز کرده روی زنبوره

یاد این مامانا که با عشق به بچه هاشون شیر می دن و با یه لبخند پت و پهن با انگشت کوچیکشون گونه بچه اشونو نوازش می کنن افتادم...

مطلبتون خیلی قشنگ بود ممنون که اینجا هم نوشتین تا منی که فیس بوک نمیرم هم بتونم استفاده کنم...

باغبان یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.laleabbasi.blogfa.com

خوب تصمیم گرفتم برم فیس مطالبتون رو اونجا هم بخونم
یالله
با اجازه

میلاد یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام عرض شد

هدرتون مبارک، خیلی انرژی بخشه

بازی دیشب معرکه بود، معرکه به تمام معنا

خیلی چسبید، یه حس نابی داشت با اینکه با باخت همراه بود

راستی آقا اینم ببینید، مطمئن کیفتون کوک میکنه

http://tv.digikala.com/Video/Review/Mobile/Nokia-Lumia-1520-Review

جزیره یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:39 ب.ظ

اقا ببخشید، عکس هدر از کجاست؟
لدفن نفرمایید که با لومیاتون گرفتید که به جان خودم میرم کلیه مو میفروشم و یکی از این گوشی شما میخرم.
آخه کیفیت هم دیگه حدی داره دیگه.این چه وضعشه

محسن باقرلو یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:26 ب.ظ

خدا منو ببخشه ولی بله !

:) دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:04 ق.ظ

خسته شدم از فوتبال :(

مینا دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام
اونجایی که گفتین "این باخت گردن فرازانه به آرژانتین هزار هزار بار دلچسب تر از اون مساوی ترسخورده جلوی نیجریه میشه"
خیلی راست گفتین..کی فکرشو میکرد تیم ایران دست از ترسیدن و طبق معمول دفاعی بازی کردن برداره و انقدر قشنگ بازی کنه؟
اما باید یاد این هم باشیم که مسی قول داده بود به ایران گل بزنه تا توهینایی که بهش شد تلافی کنه
کسی چه میدونه؟شاید علت اون همه نامردی داوری تقصیر خیلی از ماها بود
ببخشید بابت زیاده گوییم..

رها دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 ق.ظ

ها ها ها...کامنت جزیره!!
عزیزم لازم نیس کلیه ت رو بفروشی...با یه گلریزون میشه دوتا لومیا خرید :)...من مراسمو برپا میکنم واسه هردومون

جزیره دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:35 ب.ظ

لومیاست!؟ اقا خب این میزان کیفیت باعث میشه بعضیا با عداوت با این لومیا برخیزند دیگر:دی. لامصب انگار فتوشاب سرخود داره!!!!
اقا بی زحمت یه چندتا عکس از ما بگیرین واسه پیجای مختلفمون اونوخت دیگه نه نیازی به جراحی بینی هست نه خرج دکتر پوست و نه حتی فتوشاپ.والا. خدا حفظ کنه لومیاتونو براتون


رها جان اگه گلریزون جواب داد پول منو نقدا بم پرداخت کن میخام بزنم به یه زخم دیگه ی زندگیم. حالا فعلن همین ال جی قراضه کارمو راه میندازه:دی (دیگه ال جی از سَمسِنگ (تلفظ اصلیش اینه:دی)که بهتره دیگه. ایکون پشت چش نازک کردن)

جزیره دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:36 ب.ظ

رها میشه پول خودتو هم فعلن به من قرض بدی؟

رها دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:10 ب.ظ

ها ها ها...ینی کشته این اصطلاحاتتم جزیره جان...فوتوشاپ سرخود؟!!!!...جالب بود
نه عزیزم...گلریزون صرفن جهت لومیا...خودمم نیاز مبرم به گوشی دارم...اقا ما یه زمانی تعصب خاصی نسبت به گوشی نوکیا داشتیم...همزمانی گلکسی 2 و نوکیا ان 8...نوکیا رو خریدیم....الان موندم من و سیستم عامل سیمبین و حوضم...هیچی دیگه اینهمه نرم افزار تو دنیا و منم بی نصیب...حالا هرقدر هم من کلاس دوربین 12 ش رو بذارم...خلاصه جزیره جان اوضاعم داغونه...اصن یه وضی

رها دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:13 ب.ظ

واقعن شرمنده شما و تخصص خودم در کامنت گذاشتن بی ربط زیر پست هاتون شدم...اصن همش تقصیر جزیره ست...ایکون یکعدد موجود خبیث

sep!deh سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 ق.ظ http://lahzehayesepid.blogsky.com/

خیلی زور داشت، اما هیچ چیز از ارزش‌های ما رو کم نکرد ...

حداقل این بود که اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردیم و اعتماد به نفس رو از حریف گرفته بودیم و موی دماغش بودیم!!

حداقل اینه که بعد از جام جهانی بچه‌های ما می‌تونن توی تیم‌های خوب اروپایی توپ بزنن ..

به امید موفقیت ایران و ایرانی ...

دامون سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:30 ب.ظ http://enqolt.persianblog.ir/

بنده این دلاوری رو چالدرانی دیگر نامگذاری کردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.