سرماخوردگی و گوزن و قبض !

همه توو شرکت سرما خورده ایم ، با این استعداد و توانایی که ما ایرانی ها در تعارف و رودرواسی و ایضن مراعات نکردن آداب دوران سرماخوردگی داریم شانس آوردیم که بیماریهایی مثل ابولا و ماربورگ و هانتا و دانگ و روتا و پولیو و تیک بورن و ... از ایران شروع نمیشوند وگرنه ظرف یک هفته جمیعن ولا تفرقو همهء هفتاد و چن میلیون ، گوزن را می دادیم و قبض را اخذ می کردیم ! و خلاص

نظرات 14 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:22 ب.ظ

بهتر باشید جناب باقرلو...

این تعارفات همیشه کار دستمان میدهد...ما هم رفتیم دیدن حاجی ها، روبوسی و همان شب گلودرد...خدا بخیر کند

رها چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:26 ب.ظ

رکوردار کامنت گذار اول در سه پست اخیر بودم... اما هی وای من از فیس بوق که همه را کشانده به سمت خودش...دیگر چه شور و اشتیاقی برای اول شدن در کامنت های وبلاگی

محسن باقرلو چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:30 ب.ظ

مرسی از لطفتون
راستش به عشق همین چار پنج تا کامنت
و این روزی دویست سیصد تا بازدیده که هنوزم
اینجا رو آپدیت میکنم وگرنه خیلی وخت پیش بسته بودمش
البته همیشه توو فکرش هستم که ببندم اینجا رو
ولی هر بار دلم نمیاد ، خونه س دیگه ... سخته ...

رها چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:35 ب.ظ

امیدوارم فکر بستن ش هم از ذهنتون برود...اصلا محسن باقرلو یعنی نوشته های وبلاگی ش...حالا شما ده شبکه اجتماعی دیگر هم پست ها را بگذارید...بنظر من اینجا حال و هوایش عجیب گرم و دلچسب ست

بولوت چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:32 ب.ظ

نه نه اینجا رو نبندین.

بولوت چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:44 ب.ظ

بدم نمیشد همه ترک دنیا میکردیم. با بودن که دردی از این دنیا دوا نمیکنیم این 70 و چند میلیون. شاید نبودنمون دردی ازش دوا کنه.

دل آرام پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:39 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com

چه کنیم ایرانی هستیم دیگه. دلمون نمیاد پشت همو خالی کنیم. همچین همه با هم مریض میشیم که کسی دلش نگیره این وسط!!

سهیلا پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:04 ق.ظ http://rooz-2020.blogsky.com/

خاطرتون خیلی عزیزه جناب و نوشته هاتون دلنشین
همواره سالم و سرحال باشید گرامی...

نیاداونروزی که چراغ اینجا خاموش بشه....:)

نیمه جدی شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:02 ق.ظ

راستش من خیلی تعارفی و در عین حال سوسولم! این روزا بعد از هر بار دست دادن تو اداره سریع میرم دستامو با آب و صابون میشورم! سرما نخوردم هنوز اما دیگه پوستیم کف دستم نمونده!

سمیرا شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:14 ق.ظ

فلسفه گوزن رو نفهمیدم این وسط؟

صدیقه (ایران دخت) یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:31 ب.ظ http://dokhteiran.blogsky.com

قرار بود با تکیه به جذبه ی مریم بانو جان اینجا زود به زود تر به زور بشه ... کجایی خانم خانما ... چشممنون سفید شد به این صفحه ... دست بجنبون

محسن باقرلو یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:09 ب.ظ

یه تُک پا تشریف بیارین فیسبوک
ببینین اونجا من دارم چه میکنم !
همّه ش هر شب می نویسم !!
همّه ش دلم میگیره ...
همّه ش تنم اسیره ...

محسن باقرلو یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:20 ب.ظ

ولی گذشته از شوخی
بعضی از دوستان مقاومت عجیبی دارن
برای حضور در فیسبوک ، یه جور عناد ...
خداییش اصلن اخ و بد و جیز نیست فیسبوک
اگه اونجا توو گزینش دوستانتون دققت کنید
حتتا مزیت های خیلی بیشتری نسبت به وبلاگ داره

صدیقه (ایران دخت) سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:52 ق.ظ http://dokhteiran.blogsky.com

فیسبوک هم افتخار خوندن نوشته هاتونو دارم. ولی اینجا چیز دیگه ایه... نذارید چراغش خاموش بشه ... دل آدم میگیره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.