در فرهنگ لغات ، جنس ایرانی مترادف است با بنجل و مزخرف و یکبار مصرف و جزو قاذورات ... بله اغراق و بی انصافی و تعمیم و همه را به یک چوب راندن هم توش هست همانطور که استثنا و مثال نقض هم دارد ولی به هر حال این نوع نگاه و این طرز تلقی بلاخره از یک جایی آمده و حاصل تجربیات میلیونها آدم است ضربدر دهها سال ... بحث اصلن از این اسپری های خوشبو کننده جدیدی که همکاران تدارکات در محیط آموزشگاه اطراف دستشویی ها اسپری میکنند شروو شد ... لامصصب ها انقد خوشبو و محشر هستند که آدم عطر نشناس روستایی ساده دلی مث من خیال میکند یک بازیگر زن معروف هالیوودی سکسکه ای ترین ! عطرش را زده و از راهرو رد شده است خرامان خرامان ! یعنی در این حد ... خب این یعنی چی ؟ ... مگر برندهای تولید کنندهء این اسپری ها نمی توانستند کما فی السابق به تولید همان عطر و بوهای سوسک کش مانند ! ادامه بدهند ؟ همانها که آدم بوی مبال و مستراح را بهشان ترجیح میداد ؟! ... بیزینس من ها و برندهای خارجی به نظر من فرقشان با وطنی ها در این است ( یکی از فرقهایشان البته ! ) که علاوه بر در نظرگرفتن سود و منفعت خودشان ، به مشتری هم فک میکنند ... یعنی از تلفیق تیزهوشانهء این دو منفعت و تلاش برای همراستا کردن حداکثری شان به یک تعامل دو سر بُرد دست می یابند ، یک رابطهء وین وین که از طرفی تضمین کنندهء موفقیت برند و صاحب کالا در بازار کاملن رقابتی موجودشان است و از طرف دیگر ضامن رضایت مشتری و مصرف کننده ...

نظرات 5 + ارسال نظر
بابک اسحاقی پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:57 ق.ظ

سلام ارباب
http://www.ololon.blogsky.com/1389/07/03/post-24/

همینطوری رسیدم به این پست
کاری به محتواش ندارم
ولی یه نگاه به تعداد کامنتها بنداز
دنیا خیلی عوض شده نه ؟
آمار بازدیدا خیلی فرق نکرده شایدم بیشتر شده باشه
اما تعداد کامنتها یه حرفی داره
زمونه عوض شده ارباب
دلم واسه اون روزها تنگ میشه
اونروزا که این وبلاگ ها تنها جایی بود که به امید دیدن کامنتهاش شب می خوابیدیم و صب پا می شدیم و صبحمون شب می شد
حیف شد نه ؟

رها پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:26 ق.ظ

یعنی هلاک سانسور کردنتان شدم قربان...

یادم آمدم به جوگیریات با یک عدد t که به واسطه عکس تبلیغ شامپویش فیلتر شد!

در ضمن من خیلی کنجکاوم اسم برند آن خشبوکننده را بدانم!

نیمه جدی شنبه 17 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:53 ق.ظ

نمیدونم دل من مستعد گرفتنه نصفه شبی یا واقعن کامنت آقای اسحاقی یه چیز دلگیر و دلتنگ کننده توش داشت۰ به هر حال یکهو ذهنم و دلم رفت به روزهای نه چندان دور همین کامنتدونی۰۰۰۰
بی خیال شم انگار بهتره۰ همون صحبت در مورد اسپری های وطنی و خارجی و اینها انگار بهتره۰ خب چه مارکی بود این اسپری؟

باغبان شنبه 17 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:01 ب.ظ

این عکس چقدر پاییزه
چرا صفحه من همش روی اون آفتاب گردون مونده بود؟؟
رضایت مشتری؟؟؟اینجا ایران است آی لاو یو اینا
من همش موقع خلوتیه این کامنتدونیو دیدم البته از اونجایی که زندگی روی یه نمودار سینوسی حرکت میکنه میشه یعنی عمر من قد بده شلوغیاشو ببینم؟

خواننده همیشگی یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:38 ق.ظ

با این توصیف وسوسه انگیز یک جای خالی در لیست خرید براش گذاشتیم تا برند و اسانسش را بفرمایید
دیگه مجبورمون نکنید برویم به فروشنده بگیم اسپری لامصصب می خواهیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.