چن روزی ست مدل وبگردی هام را کمی تغییر دادم ، یک جاهایی سر میزنم که قبلن نمیزدم ، عکسها و کلیپ ها و مطالبی را می بینم که قبلن نمی دیدم ... خوب است ، مززه میدهد فقط یک نکتهء منفی و تلخ داشته ، آنهم اینکه می بینم چقد هیچ جا و هیچکس از تمسخر و توهین اهالی دنیای مجازی مصون و در امان نیس ... لجن پراکنی انگار مد و تخصص شده ... و در این فقره دو سوال مهم پیش می آید ، اول اینکه چرا اینجور شدیم ؟ و دوم اینکه چکار میشود کرد ؟ ... اینکه پاسخگویی به کدام از این دو سوال مهمتر است در حد سواد و آگاهی من نیس اما می توانم بهشان فک کنم و شما را هم دعوت کنم به فک کردن ... خدا را شکر من مث ژوله آدم معروفی نیستم وگرنه همین چن خط و همین دو سوال هم میتوانست کللی فحش جذب کند !!

نظرات 5 + ارسال نظر
آهو جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:52 ب.ظ

به این دو سوال که مدتهاست فکر میکنم ، دغدغه رو که شریک بشی شاید یکی راهی براش جست ، آقا سردر پاییزیتىن خیلی حال خوب کنه

افسانه شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:37 ب.ظ

راستش توی فیس بوک نظر دادم چنان ما را به گلوله بستید که آتش بس اعلام کردم،اما ته حرفام اضافه کنم عزیزانی چون پدر و مادرهایمان همان ریشه ای هستند که به ایرانی بودنمان افتخار می کنیم و اینکه هنر خوب بودن در ما بوده اما گذر زمان چه با ما کرده که اینگونه شدیم یا چگونه بودنمان را فراموش کردیم بماند. ریشه هایی که هنوز به داشتنشان می بالیم، این که گوگوری خوب پنداری نبوده؟ اگر رد کنیم که محبت و صداقت آنها زیر سوال است.خوب بوده ایم اما به قول همان گذشته های زیبایمان از اسب افتادیم نه از اصل.اگر بخواهیم می توانیم همان گذشته نیک مهربانانمان باشیم.اما جای تاسف است که خودمان نمی خواهیم.کسی که در خواب است می توان کمک کرد اما به خواب زده را نه........ قلمتان مستدام

Friends شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:20 ب.ظ http://friends.blogsky.com

لجن پراکنی انگار مد و تخصص شده ... و در این فقره دو سوال مهم پیش می آید ، اول اینکه چرا اینجور شدیم ؟ و دوم اینکه چکار میشود کرد ؟
اول: فکر کنم این رو هرکسی باید واسه خودش جواب بده، ببینه کجای این زنجیره بوده و کمک کرده که این آش شله قلمکار درست بشه.
دوم: از خودمان شروع کنیم تا جامعه درست بشه.

زهرا.ش شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 ب.ظ http://surhicaltechnologist.persianblog.ir

ورزشگاه های فوتبالرو دیدین که چقدرمحیط کثیفی دارن?چقدر غیر خانوادگی و مسموم!!آقایونی که امکان نداره تو جمع فامیل و یا جلو همکارا حرف زشت بزنن,چه فحش های رکیکی رو ۹۰ دقیقه به زمین و زمان نسبت می دن!بنظرم برای ما ایرانی ها,فضای مجازی هم همین جریانه!

توپولو دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:42 ق.ظ http://dokhtarakedarya.blogfa.com

:)) فحش حتی؟!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.