ایرن جان ، این هم قولی که داده بودم !

چن روز پیش که با محسن و ایرن داشتیم می آمدیم خانهء ما ، با ایرن صحبت خرج و مخارج زندگی شد ... ایرن گفت ما میانگین مثلن ایکس تومن خرجمان می شود ... رقمی که گفت برایم خیلی جالب بود ... گفتم ایرن بنظر تو همین ماه من و مریم چقدر خرج کرده باشیم خوب است ؟! ... یک عددی گفت که الان یادم نیست ... مثلن 150 ! ... خندیدم و گفتم ایرن جان اگر بگویم ما این ماه 900 هزار تومن خرج کرده ایم باور می کنی ؟! ... اولش خندید ! ... بعد که قسم آیه خوردم و باور کرد ، حسابی شوکه شد و از من قول گرفت که ریز خرجهای ماهیانه مان را ( که از همان سال اول ازدواج مرتب می نویسم ) حتمن نشانش بدهم ! ...  

حالا فک کن ما منزل بابا جان اطراق کرده ایم و اجاره خانه هم نمی دهیم ... طلا و کفش و لباس آنچنانی نمی خریم ... مسافرت و بریز و بپاش نداریم ... عمل هم نداریم ! ... خب با این اوصاف انصافن 900 تومن خرج خورد و خوراک و خرت و پرت برای یک ماه زیاد است دیگر ! ... یعنی اگر میانگین ماهی  600 - 700 هزار تومن هم حساب کنیم ، ظرف این چهار سال زندگی متاهلی حدود 30 میلیون خرج الکی کرده ایم به حول و قوه الهی ! ... فک کن ! ... با این پول می توانستیم یک خانهء فسقلی بخریم والا ! ...  

امشب گفتم قولی که به ایرن داده بودم را در ملاء عام عملی کنم شاید عبرتی هم باشد برای جوانان دم بخت ! ... پس این شما و این لیست خرجهای شهریور ماه بیتِ معظم آیت اله العظمی حجت الوبلاگ آقا کرگدن زنجانی ! :  

اطوی تفال ......................................... 72 هزار تومن 

کله پاچه و شپل ! ............................... 10  

قرص خواب و اسپری سالبوتامول ...........  5 

خرت و پرت سوپرمارکتی ...................... 10 

بنزین و شپل ! ...................................  5 

افتتاح حساب پاسارگاد .......................  13 

قسط وام .......................................... 200 

خرت و پرت سوپرمارکتی ..................... 10 

کله پاچه منیریه ! ............................... 10 

گوشت چرخ کرده ............................... 10 

حلیم و مخلفات ! ............................... 10 

خرت و پرت و پول به مریم ..................... 15 

الپاسو و بنزین ................................... 15  

جوشکاری شاسی ماشین .................. 7 

خرت و پرت سوپرمارکتی ...................... 8 

هات داگ متری و شپل ! ...................... 10 

کله پاچه و شیشه بالابر ماشین ........... 20 

پول به مریم ...................................... 10 

بنزین و کالباس و شپل ! ..................... 10 

میوه مهمانی کیامهر اینا ! ................... 15 

خرت و پرت //  //   // ! ....................... 15 

گوشت و ... //  //   // ! ...................... 20 

آژانس هیشکی ! و شپل .................... 10 

پنیر و کره و عسل .............................. 10 

شارژ ایرانسل و شپل ! ....................... 5 

پول به مریم ..................................... 10 

شارژ ایرانسل و شپل ! ...................... 5 

بنزین و پیراشکی ............................. 10 

قرص و الکل و رانی ! ......................... 10 

عروسک آویز موبایل 3 عدد ! ............... 5 

سفر شمال .................................... 95 

سوغاتی از شمال ........................... 15 

پول به مریم ................................... 20 

خرت و پرت سوپرمارکتی .................. 10 

دکتر مریم ...................................... 15 

دوش و صندلی حمام ! .................... 20 

پول آب و گاز و الکل ! ....................... 20 

3ماه شارژ تاکسیرانی ..................... 60 

شیرینی خانه کیامهر اینا ! ............... 10 

الویهء خانه مهدی پژوم جان ! ............ 10 

خرت و پرت جمعه ! ........................ 10 

شامپوی اسپانیایی مریم ................. 10 

خرت و پرت سوپرمارکتی .................. 5 

برنج و میوه ................................... 20 

شارژ ایرانسل و شپل ! .................... 5 

کبابی و تخمه و پسته ..................... 10 

خرت و پرت و شپل ! ....................... 5 

پول ترمیم ناخن مریم ...................... 25 

-------------------------------------------- 

جمع : ...................  930 هزار تومن !

  

نظرات 148 + ارسال نظر
شکیبا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ق.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

سلام
باید اعتراف کنم که زندگی خیلی پر خرجی دارید!

کرگدن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ق.ظ

ما شرتی فرتی خرج می کنیم ، شما چرا باید اعتراف کنید ؟!
اصلن این مدارک سری را اینجا فاش ساختیم واسه همین !!

روشنک پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ق.ظ http://hasti727.blogfa.com

خداییش اینو میگن اخر شفاف سازی

کرگدن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ق.ظ

آره خدایی ش !
دیگه این از شفاف سازی ام رد شده !!

انتروپوید پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:36 ق.ظ http://mr-anthropoid.blogfa.com

چه شفاف و بی پرده :دی

خوب اینارو میذارید اینجا 4 تا جوون ِ بیچاره ی ترسیده از ازدواج بیشتر میترسن که !

بی تا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ق.ظ http://khanoomek.blogfa.com/

عمل هم نداریم !
پس حتمن من عمل کله پاچه دارم!! آقا جون عمل دیگه به چی می گن؟؟!!
شما واقعن زندگی نمی کنید از نظر بنده ؛ به معنای واقعی عشق و حال می کنید!!!

ققنوس پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ق.ظ http://raaderaastgoo.persianblog.ir

سلام آقا مهدی ...
واااااااااایبا این اوصاف من که در شرف بد بخت شدن هستم !! حاجی اینطوری ته دل ما رو خالی نکن ( ما جوانان غیور )!!

ابله خاتون پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ق.ظ http://ablahkhatoun.persianblog.com

خدا خرجتان را کمتر و دخلتان را افزود بفرماید ان شالله!

واحه پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ق.ظ

خیلی خیلی وحشتناکه هربار خرید معمولی که آدم مثلا دوتا دونه صابون و یک کوکای خانواده و دو تا پودر لباسشویی و یک نرم کننده لباس می خره می شه ده هزار تومن...

گاهی مثلا یه تراول پنجاهی دارم و اونروز فکر می کنم خب دیگه کلی پول دارم تا آخر هفته خیالم راحته بعد می روم تره بار سه چهار رقم میوه می خرم هر کدام یک کیلو سه چهار رقم سبزی و صیفیجات باز هم یک کیلو... شیر و کره و پنیر و ماست و صابون و مایع ظرفشویی و پودر لباس و دستمال کاغذی و کرم دست و صورت و خرت و پرتهای همین جور خرده ریز... شب موجودی کیفم را نگاه می کنم می بینم دویست و پنجاه تومن تو کیفم مونده!

حامد پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ق.ظ http://www.micro86.blogfa.com

من دیگه زن نمیگیرم

مگه مغز خر خوردم
بابام خرجمو میده پول ای دی اس الم رو میده خرج دانشگاهمو میده
من که تررررسیدمممممم

عمرا زن بگیرم همه خرجها بیافته رو دوشم

ولی با تموم اوصاف ۹۳۰ تومن اعیونی بود خرجش

ابله خاتون پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ق.ظ http://ablahkhatoun.persianblog.com

خونه مردم میری خرما بخر ارزونتره!
مریم ناخنشو خودش درست کنه.شامپوی ایرانی ره بی زحمت.
گاز و الکل رو با هم نخر آتیش میگیره.نوبتی یه ماه درمیون بخر!
تخمه و پسته نخورین خب!میمیرین؟
الویه؟؟؟؟؟
عروسک موبایل میخواین واسه سر قبرتون؟
سوغاتی بخوره تو سر ملت!
اطوی تفال نخر!هوی باتوام!
هات داگ هم شد عذا؟
حلیم واسه مریم ضرر داره.
میوه مهمونی رو تو چرا میخری آخه؟
///// لازمه.حق داری!
خب.با این حساب خرجت خیلی کم میشه.این ماه دخلتو بفرست واسه من درستتون میکنم!

ایرن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ق.ظ http://sanoovania.blogsky.com

راست میگه دیگه این بی تا!عمل داری داداش من!
الکل و کالباس و کله پاچه پس چیه عزیز دل برادر!
اینا همه به کنار!من نمی دونستم شپل این قدر گرون باشه!
البته 200 تومنش قسطه
60 تومنش برای تاکسی رانیه
اینا خرجای اجباریه دیگه.خرج چرت نیست که
ولی خوش به حال سوپر مارکت محلتون!

ایرن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ق.ظ http://sanoovania.blogsky.com

شما هله هوله زیاد می خورین!نه به خونه ی ما که کویر لوته و هیچی توش گیر نمیاد نه به خونه ی شما که همیشه یه چیزی هست واسه خوردن!
نتیجه می گیریم رژیم چیز خوبیه!باعث میشه شما پس انداز کنین!
من از وقتی رژیم می گیرم تونستم کلی پس انداز کنم!باور کن!
حالا خوبه شماها اجاره خونه نمیدین!تو ماشین داری!کرایه تاکسی هم نمیدین!

بی تا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ق.ظ http://khanoomek.blogfa.com/

همین که بخوابی عمل کله پاچه رو ترک کنی کلی کمک می کنه بهت!!
ولی جددن به نظر من قضیه اینه که شما خیالتون از بابت اجاره خونه و کرایه ماشین راحته ؛ واسه همین می تونید راحت خرج کنید.وقتی مث قسط مجبور باشی پول بریزی توو حلقوم صابخوونه دیگه نمی تونی اینجوری بگذرونی....من کللله پاچههههه می خواممممممممممممم

ارش پیرزاده پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ق.ظ

اولا قدر خانمتو بدون که واقعا کم خرجه ... من جدا خانم به این کم خرجی تو زندگین ندیدم
دوما کله پاچه ماهی یک بارشم ضرر مگن سال یک بار بخورید اگه همین طور پیش بری باید خرج داو و دکتر هم به لیست اضافه کنی ...
سوما خوشحال باش چون خرجت در مقابل خرج من پول خوردی بیش نیست

مامانگار پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ق.ظ

...حالا اینجوری که از مهمونی کیامهر نوشتی...بیچاره کیا عذاب وجدان نگیره خوبه !!
...اگه یکی حوصله و وقتش رو داشته باشه و اینارو توی چندتا سرفصل جداجدا جمع بزنه...اونوقت معلوم میشه که هزینه مهمونی...هزینه ماشین...هزینه غذای بیرون..اقساط..وغیرو هرکدوم چقدر بوده...بعد یه درصد گیری هم بشه خیلی گویاتر میشه...
خوبیش اینه که دیگه هرماه خرج سفر یا پول تاکسیرانی یا ترمیم ناخن ندارید خوشبختانه...

مامانگار پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ق.ظ

...حیف که ممیزی ایزو 9000 ورژن 2008 داریم و سرم خیلی شلوغه ...وگرنه خودم این ماموریت رو انجام میدادم تا بر علم "دخل و خرج زندگی "جوانان این مرز و بوم اضافه شه...

سارا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ق.ظ

بیچاره مریم خیلی کم خرجه . بعد این مدل پول دادن بهش درست نیست هر دفعه 5 تومن 10 تومن یعنی چی؟ درست و درمون بهش پول بده آخه خدا وکیلی با 10 تومن چی کار میشه کرد؟

سارا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ

بعدشم این همه کله پاچه نخورین واسه پولش نمیگم واسه خودتون میگم همش ضرره بعدن هزارتا درد بی درمون میگیری میمیریا نگی نگفتی

کرگدن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ

حالا شما فیمینیست بازی در نیارید نمیشه ؟!
پس بقیه خرجا رو واسه عمه م کردم ؟!!

کرگدن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ

شما اگه خیلی عادل و منصفی بشمر ببین به خودم چقد پول دادم !!!

بی تا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ http://khanoomek.blogfa.com/

منظورت خرت و پرت و شپل و // شارژ ایرانسله؟؟؟

بهار(سلام تنهایی) پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ

من تا حالا خرجا رو لیست نکردم زیرا دچار عذاب وجدان می شوم و افسرده و اینا ...ولی این لیست شما مخصوصا قسمت کله پاچه و الکل با حال بود و شادی اور و هوس انگیز و ...
امروز اول مهر هست ...الان به ذهنم اومد بنویسم از همین دم صبح که سپهر رو بردم مدرسه گذاشتم خریدم شروع شد خدا ختم به خیر کنه تا اخر برج ...
سلامت باشین پول مال خرج کردنه بی خیال ...

کرگدن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ

بی تا سینگ عزیز !
دقیقن منظورم همون خرت و پرت و شپله !
ولی شارژ ایرانسلا خدایی ش مال خودمه ۹۹ درصد !!

کرگدن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ

نه که من معروف و محبوب و جیگرم !
اینه که اس ام اس و زنگ خورم بالاس دیگه !!

آفرودیته پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ق.ظ http://mi3l.persianblog.ir/

نه جدی همشو توی ماه ثبت کرده بودی که اینجوری آمارشو داری !!!!
خیلی خرجت بالاستاااااااااا

کرگدن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ

من هر شب قبل خواب ریز خرجای اون روز رو می نویسم ...
ولی تو این چهار سالی که اینکارو می کنم هیچ سودی نداشته ! یعنی فقط می نویسم !!

نیما پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.arezuhaye-aghaghi.persianblog.ir

وووو یره چه همه خرج کله پاچه دارین !!!!
یعنی بیشترین خرجتون واسه غذای بیرون باید باشه به نظر من ( البته به جز قسط و شارژ تاکسیرانی ) به نظرم تقریبا یه 80 تومنی خرج خوراک بیرون کردین ! خداییش این سوپر مارکت محلتون هم حالی میکنه ها ! ولی دادا کلا آدم تا وقتی صرف خوشی خرج میکنه اشکالی نیست و بلکه صد در صد واجب است ! دو روز زندگی ارزش نداره ! فکر کن اگه اینارو میخواستی خرج عمل بکنی ، چقدر سخت بود ! ولی الان واسه شادی خودت و خانومت خرج میکنی ! خوشا به حالتون ! بریز و بپاش و شاد باش ! به نظر من !

بی تا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ق.ظ http://khanoomek.blogfa.com/

ولی نوشتنش یه حس آرامشی میده که انگار بار عذاب وجدان رو کم میکنه !! منم می نویسم ولی واقعن هیچ تاثیری نداره در کم و زیاد شدن دخل و خرج...مگر اینکه بخوای یه آماری بگیری ببینی چقد خرج خورد و خوراک میشه و کللن بخوای دسته بندیش کنی...

بی تا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ http://khanoomek.blogfa.com/

بیا یه بازی بذار همه دخل و خرجشون رو بذارن تو وبلاگشون

کرگدن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ق.ظ

آففرین !
دقیقن !
می نویسی که مثلن بگی حواست به مداخل و مخارجت هست خیر سرت در حالی که مخارج که هیچی ، حواست به مخرجتم نیست !!

کرگدن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ق.ظ

اولن برو خوتو مسخره کن بی تا بنگلوری !
ثانین دیگه چی ؟!
کم کم کار این بازیا داره به جاهای باریک میکشه ها !!

کرگدن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ

اون شب یکی از بچچه ها میگفت محسن بیا یه بازی بذار که همه عکس اطاق خواب و تختخوابشونو بذارن !!!
بعد من گفتم ... !
نه بی خیال من هیچی نگفتم !!

نینا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

اگر بخوای من حاظرم حسابداری امور شما را به عهده بگیرم
بهتون به اندازه تنخواه هر ماه شارزتون میکنم
خوبه ؟

کرگدن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ

نه مرسی میترسم از اینی ام که هستیم بیفتیم !

نینا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ق.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

اوه اوه ۱۰ هزارتومن خونه کیا اینا خرج کردی
چه خبره ۲ تومن هم زیادیش بود
چه معنی داره ۱۰ هزار تون
دفع آخرتون باشه که اول میشین
خوب اول نشین که از این جشنای پر خرج نگیرین
اونم ۱۰ هزار تومن

کرگدن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ

۱۰ میلیونم خرج رفاقت نازنینی مثل کیا کردن بال پشه س !

نینا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ق.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

داداش نترس چنان تنخواه گردانی کنم که ۳ سال نشده خونه دار که هیچ لکسوسز سوارم بشین و از دست این تاکسیرانی خلاص بشین
بیایین از این بال پشه ها هم برا ما خرج کنین
به جان خودم من مگس من پشه من خر مگس

کرگدن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ

ما قاچ زین تاکسی مونو میچسبیم
لکسوس سواری پیشکشمون !!

سینیوریتا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.princesa.persianblog.ir

و دیگر هیچ!

نینا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

آقا در هر صورت اینا که شوخی بود تا باشه خرج مهمونی و سوپر مارکتی و تخمه و اعتیاد به کله پاچه
خرج دوا درمون ندین خرج بیماری نشه
هر چند دکترا هم باید نون بخورن ولی انشا الله از شما نون نخورن
آقا موفق باشین وسلامت

کرگدن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ

جان ؟!

کرگدن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ

این جان مال کامنت سینیوریتا بود !
مرسی نینا بانو ...

کیامهر پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ

من هیچ وقت حسابهام رو نمی نویسم
به خاطر همین اصلا از دخل و خرج خونه سر در نمیارم
ولی شاید از این ماه این کار رو کردم
ولی انصافا خیلی خرج می کنی
۹۳۰ هزار خیلیه

کرگدن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ

توصیه میکنم این کارو نکن !
چون خیلی کار چرت و بیهوده و خویشتن سبک کنیه !!

کاغذ کاهی(نازگل) پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com

بابام همیشه میگه شما جوونا برج تون (به فتح ب ) بیشتر از خرج تون ه !!!

والا ما نمی فهمیدیم یعنی چی !! حالا فهمیدیم !!

میگما مگه اتوی جهاز مریم خانوم خراب شد ؟!

آناهیتا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ http://ana65.blogfa.com

خودم که نسل جدیدم شاخ در آوردم که چرا این همه کله پاچه!!!!!!!!!
بابام که نسل قدیمه کمی غر غر کرد که پس همه این جوونا اینطوری بی حسابو کتاب خرج میکنن!!!!!و زیر لب فرمودن ما چه طوری زندگی کردیم !!!!!!!!فرحزاد رفتنو کباب خوردنمون هم حساب کتاب داشت!!دستی به سرش گشید کتابشو بغل کرد رفت!!!

نینا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ق.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

براستی اینجا بازدید کنندش بیشتر از وبلاگ چپر خاک گرفته منه
امروز تولد استاد شجریانه
من یه متنی برای استاد نوشتم
ولی به سایت دل اوازم سری بزنید و به وبلگ همایون شجریان که بتونیم تشکری کوچیک از این استاد بی نظیر اواز کرده باشیم
ممنون آقا محسن -کرگدن بزرگ

بی تا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ http://khanoomek.blogfa.com/

بی تا بنگلوری رو خوب اومدی!!!

دافی نگار پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.dufinegar.blogfa.com

عجب حساب و کتابی، باید ببینم حساب و کتاب من چطوری در می یاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.