یه بازی وبلاگی دیگه !

نمی دونم ... شاید شما خیلی زود به زود حس و حال بازی وبلاگی نداشته باشید ولی من که فعلن ویرم گرفته و افتادم رو مودش ! ... لذا تصمیم دارم حداقل ماهی یه بارو اینجا بازی را بندازم ... بازی امروز یه سری سواله که جواب همشون اسم یه بلاگره ! ... دیشب که با مریم و حمید و وحید داشتیم سوالا رو طرح می کردیم آخر سر شد حدود ۴۰ تا سوال بامززه ! ... اما واسه اینکه حوصله تون سر نره امروز خیلیاشونو حذف کردم و شد ۲۱ سوال ... طبق معمول ام از خودم شروع می کنم ! :  

۱- دوس داری کدوم بلاگرو بزنی ش ؟! 

مهسا کانادایی وختایی که از غم غربت و نوستالژی وطن می نویسه !  

-  

۲- با کدوم بلاگر دوس داری بری استخر ؟! 

امیر مرزبان چون دوس دارم ببینم وختی میپره تو آب ، استخر چه شکلی میشه ! 

 

۳- دستپخت کدوم بلاگرو دوس داری بچشی ؟! 

مامانگار چون خوردن دستپخت مجرد ها و متاهل های صفرکیلومتر به ریسکش نمی ارزه ! 

 

۴- با کدوم بلاگر عکس داشته باشی ؟! 

توکا چون همونقد که معروفه همونقدم خاکی و باحال و خاصه ! 

 

۵- با کدوم بلاگر مش.روب بخوری ؟! 

فریق تاجگردون چون چن بار حرفشو زدیم ! 

 

۶- از کدوم بلاگر یادگاری بگیری ؟! 

هر کدوم که از بقیه مایه دار تره ! 

 

7- قیافهء پیری کدوم بلاگرو دوس داری ببینی ؟! 

سید عباس چون قطعن خیلی بانمک میشه ! 

 

8- وبلاگ کدوم بلاگر بصورت کتاب چاپ بشه ؟! 

مسعود طیب چون میشه بارها و بارها خوندش !

 

9- کدوم بلاگر مودب یهو شروو کنه زرد و بی ادب بنویسه ؟! 

سعید مجید حمید چون بچچه مثبت تر و پاستوریزه تر از بقیه س ! 

 

10- دوس داری کدوم بلاگر هر روز وبلاگتو بخونه ؟!  

دکتر صدیق چون خیلی دوسش دارم و مخلصشم ! 

 

11- دوس داری یهو بفهمی کدوم بلاگر قاتل زنجیره ای بوده ؟! 

ایرن چون لابد از مقتولاش و نحوهء قتل ها کللی عکس داره ! 

 

12- والدین کدوم بلاگرو دوس داری ببینی ؟! 

میرزا قلمدون چون یه سری سوال دارم ازشون ! 

 

13- مایلی با کدوم بلاگر بری دزدی ؟! 

آلن چون باهوشه ! نه به کاهدون میزنه نه گیر می افتیم ! 

 

14- کامنتای خصوصی کدوم بلاگرو بخونی ؟! 

ابرچندضلعی چون هم زیاد خصوصی داره هم خودیه ! 

 

15- شماره موبایل کدوم بلاگرو داشته باشی ؟! 

پسر یک مزرعه دار که وختی رفتم گلستان برم مزرعه شون ! 

 

16- رقص کدوم بلاگرو دوس داری ببینی ؟! 

شرر بانو رو مجددن ! چون واقعن قشنگ میرقصه ! 

 

17- دوس داری کدوم بلاگر سیاهپوست بود ؟! 

عمه زری چون زیادی شیربرنجه و کللی می خندیدیم ! 

 

18- کدوم بلاگر برات آواز بخونه ؟! 

محبوب بخونه که هم حال کنیم هم غمگین شیم هم بخندیم ! 

 

19- دست فرمون کدوم بلاگرو دوس داری ببینی ؟! 

از بین خانوما هر کدوم که تازه گواهینامه گرفته !!! 

 

20- دوس داری کدوم بلاگر بازیگر مشهوری بشه ؟! 

کیامهر چون میدونم فیلمایی رو بازی میکنه که منم دوس دارم ! 

 

21- دوس داری تو عروسی کدوم بلاگر دعوت باشی ؟!  

دافی نگار چون می تونم خودمو با انواع مش.روبات مرغوب فرانسوی خفه کنم ! 

 

*** 

*** 

*** 

و در آخر چن نکتهء مهم : 

1- مرسی از اونایی که بازی می کنن ! 

2- جوابهاتون رو همینجا کامنت بذارین !  

3- جان مولا فقط شر درست نکنید !

4- مجبور نیستید به همهء سوالا جواب بدید ! 

5- چون تجربه ثابت کرده بچچه ها دوس دارن و کنجکاون که جوابای همدیگه رو بخونن لطفن اگر خواستین بازی کنین جوابتون رو یجوری بنویسید که نیاز نباشه هی به خود پست مراجعه کرد ! مثلن میتونید اینجوری جواب بدید  : 

1- بزنی ش : فلانی ! 

واسه همینم هست که تو هر سوال یه کلمه رو هایلایت کردم ! یجورایی کلید واژه س !!  

6- اگه حال داشتین مث من واسه جواباتون یه توضیح کوچولو هم بدین !

7- مخلص همگی ... و منتظر جوابهای بامززه تون هستم !

نظرات 166 + ارسال نظر
حمید شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ب.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

هیشه دلم میخواست اینجا قبل از همه کامنت بذارم ولی قسمت نمیشد!...لذا الان خوشحالم که جزو اولین نفرانی هستم که این بازی رو درک کردن! (رانت اطلاعاتی داشتم که داشتم! چه ربطی داره!؟)...

حمید شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

قبل از اینکه برم سراغ بازی چند نکته! :
- مورد شماره سه اشتباه تایپی داره! آخرش باید ؛نمیرزه؛ بشه! درسته!؟
- زرد پس زمینه "چند نکته مهم" که آخر پست نوشتی خیلی چشم درآره! عوضش کن بابا!
- بعضی سوالارو دوس داشتم باشن که نیستن ولی مهم نیست! همین هم باحاله! مطمئنم بازی قشنگی میشه!

تبسم شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ب.ظ http://tabassomazad.blogfa.com

دوست دارم بازم کرگدن مجری باشه...و یه بالی برای پرواز

آلن شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ

اولن که نسبت به من لطف داری داداش.
فک کنم زیادی ازم تعریف کردی. گیر پلیس نیفتیم خوبه.

کرگدن شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ

خانوم معلم عزیز این الان جواب سوال بیست و دوم بود ؟!

آلن شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ب.ظ

بازی ِ خیلی جالبی بود.
هم سوالا باحال بود و هم جوابات.

ولی در عین حال ، خیلی بازی سختی هم هست.
خیلی دوس دارم منم بازی اش کنم.
بذار برم خونه تا سر فرصت و با تمرکز بیشتر بهشون جواب بدم.

کرگدن شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ

لطف می کنی آلن جان ... منتظرم !

حمید شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

۱- بزنیش! : ایرن!...نمیدونم چرا ولی با اینکه خیلی ماهه بعضی وقتا دلم میخواد یکی دو ساعت متوالی و بلاینقطع کتکش بزنم!

۲- استخر : اگه بگم با کی میخوام برم استخر شر میشه! حالا من هی قسم بخورم بابا به پیر به پیغمبر منظورم فقط استخر و آب بازی بود کی باور میکنه!؟...پس بیخیال!

۳-دستپخت : چه باحال! همون دیشب که داشتی سوالارو میگفتی این سوال رو تو دلم "مامانگار" جواب دادم! چطوره بگیم یه پرس با پیک برامون بفرسته! فقط ممکنه از مشهد تا اینجا یه کم سرد بشه که اون هم خیلی مهم نیست!

4- عکس : با مهتاب...چون تو چهره اش یه صمیمیتی هست که مطمئنم وقتی عکس دوتاییمونو بزنم رو دیوار هر وقت نگاش کنم حالم بهتر میشه...

جاهد شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://jahedmalekzadeh.parsiblog.com

۷--شما!چون الانش مو نداری!پیریت که دیگه معرکست
۵--۱۲--۶---ساحل نشین اشک

کرگدن شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ

جاهد جان واسه هر سوال یه نفر بیزحمت !

کرگدن شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ

بعدم اینکه تو اون نکات مهم آخر بیزحمت نکتهء پنجم رو مد نظر قرار بدید لطفن !

کرگدن شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ب.ظ

این مدلی که حمید داره جواب میده بهترین حالتشه !

حمید شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ب.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

۵- م.شروب : با یه بنده خدایی! این رو هم نمیتونم بگم! اگه بگم یه بابایی شاکی میشه!

6- یادگاری : رعنا (پت پستچی)...چون فکر میکنم سلیقه اش تواین چیزا خوب باشه!...

7- قیافه پیری : محسن (منوخودم)...ازون پیرای مشتی میشه که دلت میخواد بشینه پای حرفاش...

8- کتاب : یکتا...هم وبلاگ "حزن نگاه" و هم وبلاگ "ماه قبیله"...چون عاشقانه هاش رنگ عجیبی داشت...حیف که این حرومزاده ها هر جفتش رو فیلتر کردن...هنوز گاهی با خودم فکر میکنم که چرا اینکارو کردن...

نینا شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ

فکر میکنم بازی میکنم اگه البته بچه ها رو اگه راه میدین

کرگدن شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ

اصلن بازی مال بچچه هاس دیگه !

حمید شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

قانون "برای هر سوال یه نفر" رو بردار!...
قبلا هم بهت گفتم...وبلاگ خوان گذری که کلا چهار تا وبلاگو میخونه چطوری بیست و یک نفر برای بازی جناب عالی جور کنه!...از کجابیاره!؟ از دیوار مردم بره بالا!؟...بابا انقدر فشار نیارید رو این ملت!...

کرگدن شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ

چشم قربان !
هر طور که راحتید کللن !!

کیامهر شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ب.ظ

منمم فکر می کنم بعدا میگم
خیلی باحال میشه

کیامهر شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ

کاش سوال با کدوم بلاگر ازدواج یا صکص داشته باشید را هم می پرسیدی

ماهی تنگ بلور شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ http://hichooopoooch.persianblog.ir/

من چون لینکام با شما فرق میکنه شاید جوابام براتون جالب نباشه پس اجازه بدید فقط خواننده باشم

کرگدن شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ

جواب بدید جالبه واسمون !

ماهی تنگ بلور شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ http://hichooopoooch.persianblog.ir/

کیامهر اینا کوتاهی کردن شما خودت تکمیلش کن بذا این یه ذره امنیتی هم که داری کلا فنا بشه بره

ماهی تنگ بلور شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ http://hichooopoooch.persianblog.ir/

چشم اطاعت امر میشه

کرگدن شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ب.ظ

کیامهر جان کامنتت از مصادیق نقض نکتهء سوم از نکات مهم پی نوشت است و در اسرع وخت تحت تعقیب مراجع قضایی جرائم رایانه ای قرار خواهید گرفت و پس از دستگیری بلافاصله و بدون برگزاری دادگاه به حوالی کهریزک تبعید خواهید شد !!!

حمید شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ب.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

۹- کی زرد و بی ادب بنویسه!؟ : مهدی پژوم!...آی دوس دارم ببینم مهدی چجوری فحش مینویسه و لاتیشو پر میکنه!...آی میخندیم!...

10- هر روز وبلاگتو بخونه : خیلیها هستن...ایرن... مهتاب...پرند...نگار و مامانش...خودت...می نو... کیامهر...گارسیا...بهار سلام تنهایی...مسی ته تغاری...و اونایی که انتظار ندارم و وقتی میگن مدتهاست که دارن میخوننم کپ میکنم...و خیلیای دیگه! (یهو میگفتم کل بلاگستان سنگینتر بودم!)...

11- قاتل زنجیره ای! : قطعا ایرن! زدی تو خال!...اصلا این آدم کر همین کاره! باور کن بعید نیست واقعا اینکاره باشه!...

12- والدین : یوتاب...چون یک تیر و سه نشونه!...چون هم خودش بلاگر فعاله هم والدینش!...

پیشنهاد شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ

کاش یه سوال دیگه هم بود که دوست دارید کی وبلاگ بزنه؟
پیشنهاده دیگه ببخشد اگه بی مزه بود!!!!

کرگدن شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ب.ظ

آخه قراره جواب سوالا بلاگر باشه !

کرگدن شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ب.ظ

اونجوری باید تجدید فراش کنه و وبلاگ دوم بزنه !!

پیشنهاد شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ

پس با این حساب شر درست میشه!!!آقا ما گذشتیم...
واسم جالب بود بدونم...گفتم یه چیز بپرونم شاید گرفت!!!

حمید شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

۱۳- دزدی! : با کلاسور!...چون هم آدم زرنگ و فرزیه هم ماشالا قدش بلنده و از نردبون بینیازیم! ضمنا جنس شناسه و دست خالی از مکان مورد نظر بیرون نمیایم! اصلا این بشر بجای مدرس دوره های تخصصی شبکه باید دزد میشد! راه زندگیشو کلا اشتباه رفته! براش متاسفم!

14- کامنای خصوصی! : نگار!...چون فکر میکنم کامنتای خصوصی جالبی داشته باشه! (یکی نیست بهم بگه بابا این طفلک که چند ماهه وبلاگشو جمع کرده! چرا در گذشته موندی آخه تو!؟)...

15- شماره موبایل : بیخیال...شماره تلفن یکی رو خواستیم داشته باشیم و داشته شدیم هنوز شرش از دامنمون پاک نشده!...من به همین کامنتا قانعم!

16- رقص : سید عباس موسوی! علاوه بر رقص "ا.ستریپ تیز" کردنش رو هم دوس دارم ببینم!

اقدس خانوم شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:15 ب.ظ http://aghdaskhanoom.persianblog.ir/

بازی باحالیه !!! اما چون جوابا تیکه تیکه و قاطیه ،یه جوریه ،هی پارازیت میاد وسط ...

احسان پرسا شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.sahelneshin.parsiblog.com

سر فرصت در خدمت خواهم بود

کرگدن شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ

خب این تقصیر حمیدِ که وراجی میکنه !
شما می تونید کل جواباتونو تو یه کامنت بفرستید ...

حمید شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ب.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

۱۷- سیاهپوست! : حامد(از نفس افتاده!)...تبصره! - دوس داشتم یه سیاهپوست بود تو زمان برده داری و من هم یه آدم مایه دار بودم که میخریدمش و مجبورش میکردم هر روز آپدیت کنه! + خودت و مریمترین! (ازون زوجای سیاهپوست باحال میشدید! یه چیزی تومایه های اوباما و خانمش!)..

18- آواز : با احترام به آوازه خوان خاطره های خوب اصفهان (یعنی محبوب!) سیمرغ این بخش تغلق میگیرد به """عمه زری"""! (هرچند وقتی یه بار تو جمع گفتم صداشو دوس دارم ضایعم کرد! ولی من بزرگوارتر از این حرفام!!)...

19- دست فرمون! : بهار سلام تنهایی و سب نویس! فکر میکنم جفتشون ازونایی باشن که باید با حمد و قل هولله و نصب آیت الکرسی و سایر آیات مطمئنه کنارشون بشینی!

20- بازیگر مشهور! : دوس دارم خودم بازیگر مشهوری بشم در یکی از کلیپهای جنیفر لوپز!

21- عروسی : من و من! (به این میگن تیز و بز بازی! با یه جواب دو تا عروسی چتر میشی و آب از آب تکون نمیخوره!)...

کرگدن شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ب.ظ

مرسی حمید جان که وخت گذاشتی ...
جوابات مث همیشه خیلی باحال بود !

اقدس خانوم شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ http://aghdaskhanoom.persianblog.ir/

زدن : یه بلاگری هست که فک میکنه اندشه ، اسمشم نمیگم چون اینجا رو میخونه !!!
استخر : خودم تنهایی ...
دستپخت : مریم ترین ، می خوام ببینم چی میپزه که شما هزار ماشالله این ... (آخه آقای ما خیلی ترکه ای تشریف دارن !!! )
عکس : _
مش.روب : لیلیتا ، می گی نه ؟؟؟ این دفعه که دیدمش !!!
یادگاری : اونی که از همه دورتره ...بنفشه گوگولی خودم ، که ازش هم گرفتم ...
پیری : حمید چند ضلعی ، دلیلش هم نمی تونم بگم

حمید شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

- این چه جوابی بود به اقدس خانوم دادی! من وراجم!؟...تو اصلا لیاقت جوابای منو نداری!...برو که از چشمم افتادی!

- با اینکه ازت شاکی ام و میخوام سر به تنت نباشه ولی بابت اینکه مخاطب مداری کردی و رنگ پی نوشتها رو عوض کردی ازت تشکر میکنم!...

- من وراجم!؟...عمه ات وراجه!...حالا که اینجوری شد جواب سوالای ۱ (بزنیش!) و ۱۱ (قاتل زنجیره ای!) و ۱۳ (دزدی به شرطی که گیر بیفتیم!) خودتی!

اقدس خانوم شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ http://aghdaskhanoom.persianblog.ir/

کتاب : مکث زهرا باقری شاد
زرد وبی ادب : والا من بلاگر مودب نمی شناسم
خوندن وبلاگم :اونایی که اصلن نمیان و نمیخونن
قاتل زنجیره ای : کرگدن ، فک کن طرف از محبوبیتش استفاده میکرده و بلاگرهای تازه وارد رو ...
والدین : شرمنده ولی والدین اخوان باقرلو رو ...
دزدی : با سید خندان ، چون یه جورایی نابغه اس بچه ام ...
آواز : اونی که ما دوس داریم بخونه بلاگر نیست که آخه ...
دست فرمون : اون آقایی که ادعا میکنه دس فرمونش از همه بهتره !!!
عروسی : عروسی هر کی وبلاگشو همیشه میخونم

نیمه جدی شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ http://nimejedi.blogfa.com

۱- بزنمش : یکارمندانشجو
من آزارم جز خودم حتی به یه مورچه هم نرسیده ! به جان خودم راست میگم!
۲- استخر : یه زن تنها
شما نمیشناسینش اما چون با هم تو عالم واقعی دوستیم باهاش راحت ترم کلا!
۳-دستپخت :مامانگار
من به حس ششم تپل هادر مورد غذا ایمان دارم! منظوری نداشتم
4-عکس: ماهی تنگ بلور
چون حدس می زنم آدم خیلی خوش تیپی باشه!

اقدس خانوم شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ http://aghdaskhanoom.persianblog.ir/

چه جواب بود اونوخ ؟؟؟

کرگدن شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ

خیلی مرسی اقدس خانوم عزیز ...

اقدس خانوم شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ http://aghdaskhanoom.persianblog.ir/

دوزاریم تازه افتاد !!!

کرگدن شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:32 ب.ظ

به بـــــــــــــــــــــــــه !
نیمه جدی بانوی گرام هم که افتخار دادن !
شدیدن ممنونیات !

نوید شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:36 ب.ظ http://navidam.blogfa.com

سلام آقا من دوست دارم با همه شون برم هر مکانی که دوست دارند

نوید شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ http://nvidam.blogfa.com

بازی خوبی بود. اما کمی تند روی هم شد

دخترآبان شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ http://fmpr.blogsky.com

من فقط به چندتاش جواب میدم با اجازه ...
دستپخت : مامانگار
قیافه ی پیری : منوخودم ... دلیل خاصی ندارم واسش :دی
والدین : یا اخوان باقرلو یا کلاسور
زرد و بی ادب : مهدی پژوم ... وای یعنی میشه ؟ :دی
آواز : تندیس بلورین این بخش هم تعلق میگیره به مهدی پژوم ... :دی
عروسی : من و من ... ۲تا عروسی میفتیم دیگه :دی
سیاهپوست : اندمن :دی همینجوری محض خنده :دی

کرگدن شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ

تند روی ؟؟!!!

نسل نو شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.nasle9.com

سلام
وبلاگ جالب و جذابی دارین اگه مایلین باهم تبادل لینک داشته باشیم
در صورتی که مایل هستید مارو با عنوان .:: نسل نو ::. لینک کنین و خبرشو بهم بدین تا با عنوان دلخواه لینکتون کنم.
موفق باشید

کرگدن شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ

شما الان حالتون خوبه عزیزم ؟!

اقدس خانوم شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ http://aghdaskhanoom.persianblog.ir/

حمید با کی میخوای بری که شر میشه ؟؟؟
بگو خودمم میام سر اب تا اتفاق بدی نیافته یه وقت ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.