از یک تا نمی دانم چند ...

۱- بعد از ظهر پنجشمبه است و سکوت خانه و  من و کامپیوتر و بلاگستان و جوجه کباب از هضم رابع گذشته و لیوان فیل افکن چای احمد و جعبه خرمای تازهء شیره دار و بستهء سیگار محبوبمان و خلوت انس و اینها ! ... این یعنی بهشتی که قبلن زیر پای مادران بود در حال حاضر - با حفظ سمت - زیر دست بنده است کمی تا قسمتی ... لذا : و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید ! 

-

2- یک هفته ای می شود که وبلاگستان دمر افتاده ! ... آپدیت ها کم شده و ایضن بازدید ها و کامنتها ... انگار خاک مُرده پاشیده باشند بر تمام صفر و یک های این مجازی دنیا ... شاید هم حکایت آن مورچه ای ست که یک قطره آب افتاده بود روش و داد می زد که آااای دنیا را آب بُرد !

-

3- یکماهی می شود که جسته گریخته به فیس بوک سرک می کشیم و عوالم دیگری مکشوفمان گشته ! ... دوستان زیادی را آنجا فعال و بیزوکودیل خورده می یابیم که گمان می کردیم در مجازستان هف کفن پوسانده اند دور از جان نازنینشان ولی می بینیم که در گوشهء دیگری از این کهکشان مجازی به غایت پرشور حضور دارند شکر ایزد !  

-

4- رژیم غیرصهیونیستی ماست و کاهوخوری مان را اندکی شُل کرده ایم و گلاب به روی ماهتان دو کیلویی ورقلمبیده ایم باز ! ... اما لا ریب فیه ! چرا که عزممان همان است که بود و قولمان به بانو محبوب خوزصفهانی ! که تا عید زیر صد و بلکم حول و حوالی نود باشیم همان ! ... 

- 

5- مُوس کامپیوتر خانه منزل خراب شده و راشیتیسم گرفته ! ... آدم بلانسبت شنوندگان عزیز ، ذللت سگ می کشد تا مثلن مکان نما را از شمال شرقی مانیتور بکشاند تا جنوب غربی اش ! ... از کت و کول افتادیم ! نقل پول هم نیست والا ... فقط حس کلودز به بر کردن و از گرمای مطبوع خانه جهیدن به ازدحام کوچهء بدبخت را نداریم فلذا کیست که هل من ناصرن ینصرنی ؟!  

پی بعد از آپدیت نوشت ! : 

بعد از ارسال این پست ، انبان همیَت هم کشیدیم ! و رفتیم این موس را خریدیم :  

-

-  

6- اسب هممت زین کرده ایم که بعد قرنی امشب یک فیلم سیاحت کنیم ! ... به جان خودم ! ... البت این واقعهء تاریخی با تلنگر و اصرار کیامهر دارد به وقوع می پیوندد که Hangover را با لقد کرده توی حلقمان که اگر نبینی شیرم را حلالت نمی کنم و چه و چه ! ... وگرنه ما آخرین فیلمی که دیدیم قیصر بوده توی سینما رکس لاله زار !   

-

 

-

7- این آخرین بند این پست است و ما از اولش هم این را می دانستیم چون عدد هف را به شددت دوس داریم ! ... اینجوری که باشد یعنی تیتر پستمان چیزی در مایه های زرشک بوده از همان ابتدای خلقت ! ... حالا مثلن هف چه کوفتی در خودش دارد که سایر اعداد از آن حیث خواجه و ابتر اند ؟! ... آنوخت هی بگوئیم فقط خارجی ها خرافاتی اند و مثلن آمریکایی ها به عنوان نماد شانس و برکت نعل اسب می کوبند سردر خانه هایشان و معتقدند شکستن آینه برای مدت هفت سال بدشانسی و بدبختی به همراه دارد و برای از بین بردن این نحسی باید تکه های آینه جمع و زیر نور ماه در خاک مخفی شود ! ... یا مثلن انگلیسی ها اعتقاد دارند نباید در مهمانی ها جمع مهمانان به 13 برسد چرا که ممکن است دعوا بشود و اگر زنی دو قاشق را در نعلبکی قرار دهد صاحب فرزند دوقلو خواهد شد و اگر وزغی از سر راه عروس به کلیسا عبور کند ، او و همسرش در آینده خوشبخت و بهره مند خواهند شد ! ... یا مثلن روس ها اعتقاد دارند اگر در محیط های سر بسته سوت بزنند تمام پول خود را از دست خواهند داد و اگر شیئی را در خانه خود گم کردند باید دومووج ( شیء نمادینی که در اغلب خانه هایشان پیدا می شود ) را مخاطب قرار دهند و بگویند : دومووج ، به اندازه کافی بازی کردی حالا آن را به من برگردان ! ... یا مثلن در ژاپن اگر شخصی در مسیر خود یک مار سفیدرنگ پیدا کند ، خوشبخت خواهد شد و یا چون تلفظ نام رنگ قرمز در زبان مردم ژاپن مانند تلفظ عبارت ( شانس ) است برای همین در آغاز سال نو ، مردم همه چیز را به رنگ قرمز درمی آورند ! ... و یا مثلن اولین چیزی که در هندوستان توجه آدم را جلب می کند لیموترش ها و فلفل های سبز و قرمزی است که با یک نخ به هم متصل شده اند و برای دورکردن ارواح بد و نیروهای منفی از خانه یا محل کسب بر سردر ورودی آویزان اند و یا اگر زمانی روی سرتان مارمولکی بیفتد به این معنی است که تمام عمر در ترس از مرگ خواهید بود و اگر سکسکه کنی یعنی کسی به فکرت است و اگر چشمت بخارد یعنی کسی به تو حسادت می کند و در زمان خورشیدگرفتگی کسی نباید چیزی بخورد و الخ ! ... والا با این نوناشون !!

-

نظرات 39 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

از اون پستاس که اگه حالم فقط یه نموره خوشتر بود میتونستم یه عالمه بهت گیر بدم و کلی اراجیف و هجو و هزل(!) از خودم ببافم و اینجا بنویسم ولی تو این هیر و ویری کو حالش؟!...ایشالا امروز فردا دماغمان که چاق شد میرسیم خدمتتان!

جناب چند ضلعی حیف شد که تا به ما رسید دماغتان لاغر بود !

واحه پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ

مطالب این بند هفت برام تازگی داشت بیخود نیست ملت یه چیزایی درباره ۷ می گن!

واسه خودم ام تازگی داشتن راستش !

کودک فهیم پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ب.ظ http://www.the-nox.blogfa.com

چند مدتیه وبلاگستان سوت و کور شده و من هم این رو کاملا حس می کنم.
لینک فیس بوکتون رو کاش در پیوندها قرار می دادید عمو محسن.
اتفاقا من فکر می کنم تپلی بیشتر بهتون بیاد تا لاغری
گاهی من هم اگر قطعات کامپیوترم خراب شده باشه یا وقت و حوصله ی بردن به خدمات کامپیوتری رو نداشته باشم و یا پروژه و تحقیقی داشته باشم که حتما باید با کامپیوتر خودم انجام بگیره و در این بین که مثلا موس کامپیوتر من که کلا از کار می افته و مجبورم با کیبورد مثلا برخی از آیکون های صفحه نمایش رو انتخاب کنم که واقعا عذاب آور و خسته کننده است !
کیامهر عزیز که علاوه بر اینها باید برای دایی شدن یک شیرینی هم به هممون بدهند
من هم اصلا به خرافات اعتقادی ندارم.

مگه فیس بوک ام لینک داره ؟!

نیمه جدی پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ب.ظ http://nimejedi.blogsky.com

هر 7 مورد حس خوبی می دهد ! می دانید که همان حس گمشده ی زندگی!

لطف عالی مزید !

نیما پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ب.ظ http://www.arezuhaye-aghaghi.blogfa.com

فیلم پیشنهادی آقا کیامهر محشره ! از دستش ندی آقا !

انصافن فوق العاده بود !

آلن پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ

مورد اول؛ واقعن خوش بحالت. خوشحالم که بهت خوش گذشته
مورد دوم ؛ بحث مورچه نیست. ظاهرن بلاگستان یه خورده لاجون شده.
مورد سوم؛ تا حالا توش نرفتم.
مورد چهارم؛ بحث رژیم همیشه یه خورده بالا پائین داره. اتفاقن اینطوری بهتره. یه کله بخای کم کنی خوب نیست.
مورد پنجم؛ یه مدت باهاش کار نکن. خودش درست میشه. تجربه که اینطور نشون داده.
مورد ششم؛ باید فیلم باحالی باشه. تبلیغشو توی ماهواره دیدم. بعدشم این فیلمه کلی عکس داشت ؛ عدل تو باید این عکس رو بذاری.
مورد هفتم؛ یه سری از اونایی که گفتی رو نمی دونستم.
دروغ چرا هیچکدومشو.

مرسی که اراجیف ما رو انقد دقیق میخونی !

آلن پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ

انصافن اینم از اون دسته پستای جون دار بود.
جددن دمت گرم. خیلی پخته نوشته بودیش.
مورد اول رو طوری توصیف کردی که انگار همشون جلوی چشم بودن.
جمله آخر مورد دوم رو هم خیلی قشنگ نوشتی.
مورد هفتم که یه تحقیق داشنگاهی بود. در حد رساله دکتری.
مابقی موارد هم خیلی توپ بود.

انقد هندونه نده زیر بغلمون ، فصلش نیستا !

آلن پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ب.ظ

آه ای پست چند مرحله ای نویس.
آه ای بلاگر بلاگران.
زیتون بزن.

هررررررررررررررررررررررر !

بابای آرتاخان پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ب.ظ http://artakhan.blogfa.com

اولولون جان ! هر چند عزمت جزمه که حسابی لاغر شی و دوست ندارم ناامیدت کنم اما باید بگم سرنوشت ما چاق موندنه و نهایتا باید باهاش کنار بیایم .
از سه چهار ماه قبل شروع کردم به رجیم و تو شصت روز اون دوازده کیلو کم کردم اما دوباره بی خیالش شدم . گیریم که یکی دوسال هم هیکلمون مجلسی موند با مابقی عمر چه کنیم .
سرنوشت ما اینه . همین صد و اندی کیلو رو به زانو کشیدن . . . باید باهاش بسازیم

هیکل مجلسی ترکیب بدیعی بود قربان !

نوید پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ http://navidam.blogfa.com

بله وبلاگستان مقداری کمکار و شاید مریض احوال شده . بنده آخر پست هم دیدنی بود و خواندنی

استاد سفرنامه ترکیه تونو دمبال میکنم ... محشره !

شب نویس پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ http://man-o-shab.blogsky.com

1- وااای..چای و خرما. یعنی هیچی با چای به من بیشتر از خرما نمی چسبه. البته متاسفانه من سیگاری نیستم. ولی مطمئنم بعدش ( یا قبلش؟!!!) عجب چیزی میشه.

2- آره واقعا! چرا وبلاگستان اینطوری شده؟ بازم خوبه شما هستی. من که منتظرم یه نفر آپدیت کنه هوار شم رو وبلاگش!

3- هیچی!

4- موفق باشین. سعی کنین از غذاهای متنوع تر رژیمی استفاده کنین که خسته کننده نشه. مثلا بورانی ، سوپ شیر ، کدو پخته همراه ماست و ... ( البته این درصورتیه که خوش غذا باشین و این چیزایی که گفتم رو دوست داشته باشین! )

5- مبارکه

6- ببینین اگه خوب بود اعلام کنین همینجا ما هم بریم ببینیم! عکسش که خوبه!

7- خرافات اگرچه خرافاته ولی باحاله! سخت نگیرین . یه جوری باید بگذرونیم وقتمونو دیگه!

اعلام می کنیم که خیلی خوب بود بروید ببینید حتمن !

یک روح پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ http://arvah-sokot.blogfa.com

سلام. این که شما لطف میکنید و به وب نا چیز من میایید منو یاد حمایت صنایع بزرگ از کارگاه های کوچیک و تروتازه می ندازید. وقتی لینکمون رو هم تو لیستتون دیدیم دیگه زبان ناتوان شد از بیان شور و شعف. مراتب تشکر تقدیر و سپاس بنده رو پذیرا باشید.
راستی تازگی ها من چشمم خیلی دچار خارش میشه!!!

شما قلم خوبی دارید ... فقط کامنتا رو چرا دفن می کنید ؟!

کیامهر جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ http://www.javgiriat.persianblog.ir/

سلام محسن جان
همین الان از پیش ببعی تازه به دوران رسیده برگشتیم
تفاوت تو با یک بلاگر معمولی در همینه
که حتی اگه پستت حسی هم نباشه
و سعی کرده باشی برای نوشتن
یک پست خوب ازش در میاد
و واقعا حیفه که تو هم تو این کسادی بازار بلاگستان ننویسی
سعی هم نکنی برای نوشتن
نمیگم گذاشتن عکس بده یا عکس نذار
اون ها هم حال و هوای خودش رو دارن و خیلی هم خوبن
ولی تو که می تونی بنویسی و خوب هم می تونی بنویسی حیفه کم بنویسی به خدا

من معمولی تر از معمولی ام ... لطف شما خاصصه !

کیامهر جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.javgiriat.persianblog.ir/

این حس خلوتی بلاگستان رو من هم حس کردم
و واقعا دلیلش رو نمی دونم
محیط فیس بوک جذابه
ولی من هنوز نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم براستی
اگر قرار باشه یه روزی فعال باشم احتمال با اسم کیامهر باستانی نمیرم سراغش

لابد یه چیزی داره که انقد همه درگیرشن دیگه !

کیامهر جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.javgiriat.persianblog.ir/

حالا این فیلم رو دیدی؟
چطور بود ؟
امیدوارم خوشت بیاد که ما ضایع نشیم

فوق العاده بود کیا ... عالی !
صادقانه بگم فک میکردم فیلم عمیقی باشه که انقد اصرار کردی !
که نبود ... ولی عوضش بیحد خلاقانه بود و طنز قوی ای داشت
کم پیش میاد آدم با فیلمای کمدی خارجی قهقهه بزنه که زدم زیاد !
همینقد بگم وسطاش گلاب به روت دسشویی داشتم ولی دلم نمی اومد برم !
خلاصه که شب مفرح و باحالی ساخت و ساختی که مرسی .

کرگدن جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ق.ظ

شخصیت اون چاق ریشوئه شاهکار بود پدرسگ !

راس میگه !!

دکولته بانو جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ق.ظ

سلام...مرسی که موس خریدی...اون یکی از اولش خراب بود به خدا...فیلم هم خیلی خوب بود...لذت بردم...و اینکه چقدر از این چیزای خرافاتی بلدی تو...من هیچ کدوم اینا رو نمی دونستم و برام جالب بود خیلی...

خواهش می شود ناقابل است !

مامانگار جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ق.ظ

...می بینم که کرگدن شهریارالممالک وبلاگستان هم در سر شور سفر به بلاد فیس بوک را می پرورند ! ... و علیرغم میل باطنی شان دارند کم کم در دام جاذبه بصری این عالم موازی می افتند...شما بسلامت و راحت باشید...فقط آنجا رفتید..ازاینجا فراموش نکنید لطفن...

نه بابا اگه رفتنی بودیم سه سال پیش می رفتیم ! خوشم نمیاد ...

مامانگار جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ق.ظ

...الان وقت یه مسابقه و یا بازی توپه ..که این خوابزدگی وبلاگستان درهم بریزه...باید طوفانی بپا کرد...ازنوع مخصوص خودتان...
نگذارید این همه زحمت ها بباد بره..خانواده مجازی تان را دوباره گرد هم بیارید...خطر مرگ مغزی جددی ست !!!

وانیا جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ http://vaniya1859.persianblog.ir

درود
حالا خوبه موست خراب بوده والا حتما تاهفتاد می رفتی؟
انصافا با بیحوصلگی هم بد ننوشتی عمو کپل
کپل بودن که بهتره
اما ما خانوما همیشه رژیم هستیم

شما خدا خانوما رو حفظ کنه !

عاطفه جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ http://hayatedustan.blogfa.com/

۱- ایشاله همیشه بهشت زیر دستت باشه دادا کرگدن!
2- وقتی شهریارش سرحال نباشه دیگه از زیر دستان چه انتظاری میره؟!
3- این فیس بوک بدچیزیه! پاگیرش بشی دیگه وبلاگ نمیشناسی.. بقچه تو میزنی سر چوب میری طرفش! حالا از ما نگفتن:)
4- دیگه رژیم همینه! ولش کنی زحمت چنماهتو به باد میدی!
5- آفرین که تحت تاثیر آپدیت مبارکتان رفتید موس خریدید.. این نوشته ها چه انگیزه ها که به مردم نمیده! خوش به حال مردم!
6- ما که این فیلم را ندیدیم.. ولی شما و کیامهر بگید خوبه حتمن خوبه..
7- رمز و راز عدد هفت چیه؟ منم نمیدونم! ولی خدایی چقد چیزمیز خرافاتی بلدی شوما:)

مرسی از پاسخ بند به بندتان !

نینا جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ

پست جالبی بود مخصوصا عنوانش
تو فیس بوک زیارتتان کردیم
اعداد همیشه شگفتی خاص خودشو داره
خرافه تو هر جای دنیا هست. مثل اون خرچنگ جام جهانی

تو طالقون به هش پا میگن خرچنگ ؟!

آلن جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ

موس جدید مبارک.
انصافن قشنگی عکس اول ؛ عکس دوم رو تحت الشعاع خودش قرار داده.
چه زرق و برقی هم داره.

آره خیلی شانسکی عکسه شبیه این عکسای تبلیغاتی شده !

مامان لیمو جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.afkaremamanlimoo.blogfa.com/

دروغ چرا این اولین باریه که با پستتون خیلی خیلی حال می کنم.
عالی بود.

خوشحالم که خوشتون اومده ...

مامان لیمو جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.afkaremamanlimoo.blogfa.com/

البته من همیشه وبلاگتون رو تعقیب می کنم و یه خواننده خاموشم!

از اینکه بلاخره روشن شدید خرسندیم !

علی لرستانی جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ http://alilorestani.persianblog.ir/

سلام
آقا دس رو دلم نزار
با این چاقی چه کنیم آخه ما برادر؟؟؟
نمیخوام نا امیدت کنم ولی این رژیما هم سرکاریه
راستی میگن اگه به جای اینکه رژیم بگیری ...رژیم شما رو بگیره حسابی وزن کم میکنیا..

رژیم آدمو بگیره خیلی چیزارو کم میکنه !

Miss o0o0o0om جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ http://www.oooooom.blogfa.com

الان مدتیه این بسرم زده بساطمو جمع کنمو برم... و به فیس بوک اعتیاد پیدا کنم..... انگار خیلی جذاب تره....
موسه جدید مبارک....!

الله اعلم ... لابد هست که انقد کشته مرده و فدایی داره دیگه !

نینا جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ

اوهوم همونی که گفتی میگن

جددن ؟!

وروجک جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:08 ب.ظ http://jighestan.blogfa.com

عجب
حالا یه سوال می پرسم راستشو بگو چقد گرفتی تبلیغ کردی این موسه رو
این 7می خیلی با مزه بود مرسی از اطلاعاتتون

چیزی نگرفتم تازه شیش تومن ام دادم !

آناهیتا جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

من به همراه بابا جانمان با اطلاعات خرافی شما کلی تعجب و بحث کردیم.فقط آمریکایی ها و ژاپنی ها را بلد بودیم و بقیه خیلی جالب بود.
فیس بوک جذاب هست ولی جالب نیست.امیدواریم این ساکتی و کم کاریه دوستان فقط به دلیل قطع شدن یارانه ها باشد!!! (البته میشه به زودی هنوز نشده!) مردم دارن از حالا صرفه جویی و به همراهش بدبختیو تمرین می کنن!

اطلاعات خرافی من ؟! منظورتون اطلاعات من از خرافاته دیگه ؟!

سحر جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ http://dayzad.blogsky.com/

حس و حال نوشتن نیست کرگدن جان! وقت هست اما...
کلی مطلب واسه گفتن دارم اما وقتی میام بنویسم میگم همش بیخیال ! نمیدونم چرا؟

یک دوره بی خیالی درمانی لازم دارید فک کنم !

یک روح جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام. نکته ای تو پاسخ شما بود. نکته ای که برای من هم مبهمه. راستش تکلیفم راجب کامنت ها کمی روشن نیست. گاهی فکر میکنم این کامنت ها برای منه و من می خوانمشان و در وب دوست عزیزی که برام کامنت گذاشته پاسخ میدم. گاهی میگم شاید عدم تائید کمی به منزله نادیده گرفته شدن فرد باشه که البته در خصلت اخلاقی من نیست. از شما که بسیار پیرهن در این راه پاره کرده اید راهنمایی میخوام. ممنون میشم اگر گوشه چشمی داشته باشید.

هیچ نکته مبهمی وجود نداره دوست عزیز
جسارتن تایید نکردن هر کامنت بی توجهی و توهینه به نگارنده ش ...
سیستم تاییدی صرفن واسه جلوگیری از نشر کامنتهای مشکل داره !

من و من جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ

منم این فیلمه رو دیدم یعنی کر کر خندستاااا

آره انصافن دیشب کللی قهقهه زدیم دم کیا گرم !

هیشکی! جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ http://hishkii.blogsky.com

سلام داداشی خوبی؟

چقد اون شب خونه ی آقای مهدی خوش گذشت..
من عاشق این مهمونیای خودمونی و خاکی ام ..
و اگر دقت کرده باشید بازم من رکورد زدم این بار 12:15

رکورد خوبی بود ! تا کربلا رسیدن یک یا حسین دیگر !

ردپای یک ذهن جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ http://web-nevis.blogfa.com/

آقا این خوزصفهانی یک رگش به ما خوزستانی ها می خورد !و این عینک رایبون که خودنمایی می کند . خوشمان آمد الکی!
سرخوش شدیم رفت!

عینک رایبون که خودنمایی می کند ؟؟!!!

حمیده شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ق.ظ http://www.skamalkhani.blogfa.com

حالم بده . احوالم بده از این خرافات بازی ها.

راونا شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:59 ب.ظ http://ravenna.blogfa.com

نکته اش همین بود که گج شدم دیگه؟ مغزم سوت کشید ... تبریک! یکی تونست این مغز محدود و نحیف رو از آکبندی در بیاره و گرد و غبارش رو فوت کنه بعد تا چند روز دیگه ذاره سر جاش!!!

راونا شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ

راستی من به بعضی از این خرافات خودمون اعتقاد دارم. البته اگه اعتقاد داشته باشی اسمش خرافات نمیشه دیگه؟!!!!!!

بیتا شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ http://khaste-nabash.blogsky.com

بس ناجوانمردانه قشنگ بود...راست میگن کاش آی دی فیس بوکتون رو هم میذاشتید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.