آلبوم جدید شاهین نجفی را حتمن گوش کنید 

مخصوصن آهنگهای رانندگی در مستی - ناگهان - و درد شخصی را ... 

نظرات 32 + ارسال نظر
mmadalbo پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ http://nemidanam.blogsky.com

آره اواخرشه
ناگهان زنگ میزند تلفن ناگهان وقت رفتنت باشد مرد هم گریه میکند وقتی سر من روی دامنت باشد بکشی دست روی تنهایی بکشد دست از تو دنیایت واقعا...
نگفتمت اسم نیوردین اون که از همه قشنگ تره
حالا که با چاوشی اومده آدم میمونه کدومو گوش بده

آوا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ق.ظ

آره.....چندوقت قبل از
وب کاتیابانو چندتاشو
گرفتم...خیـــــــلی
قشنگه.....خیلی
یاحق...

عارفه پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ق.ظ http://ashianeyedardhayam.blogfa.com

نه خوشم می ای همه شب زنده ان. حالا ما داریم فیش نویسی می کنیم.شما چیکارمی کنی؟ بعله گوش می دهیم نظرمون را اعلام خواهیم داشت
حالا نمی شه یه لینک مستقیمی چیزی بگذارین؟

عارفه پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ق.ظ

نه مثل این که واقعا خیلی خوابم می اید همه حرف ها رو خوردم. دیگه بگذارین رو حساب این که من دارم می میرم از خستگی دی:

تیراژه پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

البوم شاهین نجفی..
هدر های بهاری...
مرسی

فرشته پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ق.ظ http://www.houdsa.blogfa.com

چه هدر خوشگلی...

نجفی رو خیلی دوست ندارم...اینارو گوش بدم ببینم این بار چی خونده...!!

پرچانه پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ق.ظ http://forold.blogsky.com/

خوب لینکش رو هم میذاشتید دیگه
(همون مبحث لقمه یآماده و اینا)

طاعون زدگی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.atr-e-kafoor.persianblog.ir

نینوش هم قشنگه .

شادی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ http://wordsofshadi.blogsky.com

من آخر نفهمیدم عباس کیه?!

کودک فهیم پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ http://the-nox.blogfa.com

من موسیقی پاپ و راک رو خیلی خیلی دوست دارم...
از سبک جدید شاهین نجفی هم در این آلبوم خیلی استقبال می کنم...
من عاشق آهنگ های "ناگهان" و "بعد از تو" هستم و هر روز می شنومشون...

کودک فهیم پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ http://the-nox.blogfa.com

چقدر این هدر رو دوست دارم...
شهر ما هم طبیعت بکر زیاد داره عمو محسن...
خوشحال میشیم اگر خانوادگی و همینطور با دوستان دیگر تشریف بیارید و قدم روی چشممون بگذارید...

محسن باقرلو پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ

قربون محبت شما حاج خانوم !

عاطی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ


البوم بسیار زیبایی-ست!

هدر هم شدیدن زیباست!

فرهاد پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ

فوق العاده است محسن. من تا حالا آلبومی توی این سطح گوش نکردم. بخصوص ترک "بکنیم".

تویت های ممنوعه پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ب.ظ http://twitt.blogsky.com

سلام
چشم
آقا محسن، می گم، میشه لینک این عکس (هدر) کلبه زیر درخت و نور ساعت8صبح و غیره را اینجا بگذارید که دانلود کنم و بچاپمش! (منظورم بدون نوشته استش)
خیلی قشنگ است،

مرسی داداش، من هنوز یک کار نکرده دارم،یادم هست. چشم.

جزیره جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ

سلام
اقا محسن ببخشید یه سوال فنی داشتم، میشه لطفا بگید عکسای هدرتون رو از کجا میارید؟البته یهتره اینطوری بگم که ایا شما سایتی میشناسید که بشه توش عکسای والپیپرِ همچین جون دار پیدا کرد؟من سایتایی که میشناختم همه رو فیلتر کردن. بعد میخام برای دوستام به مناسبت عید تابلو درست کنم، همه ی عکسا خزوخیله خب تو نتشما سایت خوب نمیشناسید؟

محسن باقرلو جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ

من همهء این عکسها رو از سایت آمینوس برمیدارم
سایت محشریه چون کلی آدم از همه جای دنیا
با ملیت ها و فرهنگهای مختلف هر روز صدها عکس
آماتور و حرفه ای میندازن و توش آپلود میکنن
آدرسشم اینه : http://www.aminus3.com
پایین صفحه ش گزینهء View all photos for today
رو بزنید و عکسهای اون روز رو صفحه به صفحه ببینید
تقویم هم داره واسه دیدن عکسای روزها و ماههای قبلی ...

محسن باقرلو جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

چن تا مزیت بزرگ داره این سایت
اول اینکه با عکسای کاربراش هر لحظه داره آپدیت میشه
( تقریبن روزی 500 تا عکس جدید اضافه میشه )
دوم اینکه عکسا تنوع خیلی خیلی زیادی دارن
سوم اینکه عکسها حرفه ای و بزرگ و با کیفیتن
چهارم اینکه وختی توی یه روز یه عکس خاص رو باز میکنی
وارد صفحهء عکسهای اون عکاس و دنیاش میشی
پنجم اینکه قابلیت سرچ حتی با رنگ غالب داره
ششم اینکه عکسا سانسور نشده ان
هفتم اینکه عکسا خارجی ان و واس ما کپی رایت نداره !


بازم بشمرم ؟!
بابا برو ببین دیگه جزیره جان !!

جزیره جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام مجدد
اقا محسن نشمر نشمر، شما خودتون سندین برا ما. حالاچرا گفتم خودتون،چون وقتی عکس هدرتونو از یه جایی اینتخاب میکنین یعنی سایته خیلی خدا بوده دیگه

رفتم این سایت رو، یه چیزش که خیلی برام جالب بود همون دنیای عکاساش بود، منهم که کنجکاو ،محال بود برم تو یه صفجه ای بعد 10تا عکس اینور تر و 10تا عکس اونورترشو نبینم. اینقدر جوگیر شدم سربعضیاش که میخاستم کامنت هم بزارم

یه حسن بزرگ دیگه ی این سایت هم اینه که عکساش "زنده"ان. بعضی سایتا معلومه عکساش عکسن، ولیاین سایت بشتر عکساش زنده ان.عین خودِ زندگیه آدمان. متوجه میشین چی میگم دیگه؟

درضمن هرچی هم ادم عکس میبینه تموم نمیشه عکساش.این هم یه حسن دیگه.البته این حسنش عیبه،چون میترسم کل حجم اینترنتم سر این حسنش بره

اگه بتونن این سایتو موضوع بندی کنن خیلی خوب میشه.البته چیز محالیه حس میکنم.چون تنوع عکساش خیلی زیاده

راستی من تشکر کردم؟ببخشید به اخر کشید، همون اول به نیت تشکر اومدم که کامنت دومتون و دیدم و جواب دادم

ممنونم اقا محسن

جزیره جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ق.ظ

حرفمو پس میگیرم. این سایت موضوع بندی هم داره.الان پیداش کردم

محسن باقرلو جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ق.ظ

وارد صفحهء هر عکاس که میشید
نیاز نیست 10تا عکس اینور تر و 10تا عکس اونورترشو ببینید !
بالای صفحه یه گزینه ای هست به اسم portfolio ...
اونو که بزنید کل عکسهای طرفو توی یه صفحه می تونید ببینید ...

محسن باقرلو جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ

فقط اگه اون عکسایی که می خواید تابلو درست کنید پیدا کردید توو این سایت پورسانت ما فراموش نشه لطفن !

جزیره جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ

واااااااااااااااااای چه خبر خوبی بود اونportfolio .خدا خیرتون بده خب زودتر میگفتین اقا محسن


در مورد پورسانت هم دانشجویی حساب کنیددرخدمتیممیخوایدبرای شما هم یه تابلو درست کنم؟البته اگه قابل باشه تابلوها و سلیقه ی کج و کوله مون، به خدا مدیونین اگه تعارف کنین،ما که داریم 4تا درست میکنیم، یکی دیگه هم روشتازه من تابلو درست کردنو هم خیلی دوس دارم

محسن باقرلو جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

البته از همهء اون محاسنی که عرض کردم بگذریم بزرگترین حسن آمینوس اینه که شما هم می تونید توش فتوبلاگ داشته باشید و عکساتونو بذارید ... من پارسال پیارسال یدونه ساختم به این آدرس :
http://ololon.aminus3.com/portfolio
ولی بنا به دلایلی ادامه ندادم ...

محسن باقرلو جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

شاید چون دوربین ندارم و با گوشی عکس خوب نمیشه گرفت ادامه ندادم ... شایدم چون من آدم خودشیفته ای هستم و اونجا کسی کامنت نمیذاشت !

جزیره جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ

اااِ پس دوتا عکسای هدرتون کار خودتون بود
اون عکسا که خیلی با کیفیت بود، قشنگ هم بود.عکسای هدرتونو میگم.اخه این عکساتونو بزرگ برام باز نکرد ،در همون ابعاد کوچیک دیدم.
اون کوچه سفالیه خیلی خوب بود، عکس خیلی خوب زیاد داشتین
عکسای شما هم عین زندگیه مردم بود و این حس خوبی به مخاطب میده
خلاصه اگه حال و حوصله شو داشته باشین و ادامه بدین هم خوشحال میشیم حس استقبال میکنیم

جزیره جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ


عکساتون باز شد
واقعا اون کاهگلی ها زیباست.کجای ایرانه؟
چشمک بوف هم جز شکار لحظه ها بود
قبل از اینکه اسم عکس"کودکو بوف" رو ببینم خاسم بگم چه جالب میشد اگه نگاه بچه هه می افتاد اخه واقعا یه جور خاصی داره نگاه میکنه، بعد دیدم نیت خودتون هم همین بوده
اون عکس باران پشت چراغ قرمز تو هدرتون خیلی با کیفیت تر بود
اجیل مشکل نگشا....واقعا چهره ی اون اقا تایید میکنه که انتخاب اسمتون مناسبه

قلی جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام
آقا یه سوال فنی
چطوری عکس هدرتون رو تغییر میدین
یه توضیح کامل بدین ممنون میشوم

اول باید عکس رو بسازید با فتوشاپ یا هر چی
بعد توی یه جایی آپلودش می کنید
بعد اگه بلاگ اسکای هستید در قسمت ویرایش قالب ها
توی باکس اول ( قالب وبلاگ ) توی سطری که با #header شروع میشه جایگزین عکس بک گراند می کنیدش
سخت نیست فقط باید قلقش دستتون بیاد
کد های قالب وبلاگتون رو کپی کنید و داشته باشید
بعد هی آزمون و خطا کنید تا یاد بگیرید
ته تهش اینه که خراب میشه دیگه
بعد اون کدهای کپی شده رو پیست می کنید درست میشه !

جزیره جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

میشه لطفا خصوصیتونو چک کنین
ببخشیداااااااااا

راستشو بگم ؟!
اصلن خوب نیست ... البته به سلیقهء من
چون گفتین حساسن عرض میکنما !

جزیره جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ب.ظ

ووووووووووووووووووی
میشه بگین چرا؟
خودم هم فک میکردم متوسط شده
خب عیب نداره،یه بار دیگه شروع میکنم به درست کردن یکی دیگه
این بار میزنم تو کار رنگای شاد
ممنون بابت صداقتتون. راستشو از شما بشنوم بهتره تا فردا روز بخوره تو پرم.اوهوم

جزیره جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

راستی شعره رو چیکارش کنم.باشه یا نه؟

[ بدون نام ] جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ

خصوصی لطفا
این یکی رو خودم دوسش دارم ولی باز هم اگه بد شده بگین لطفا
داداشم میگه چیه مشکیه پیش زمینش،انگار واسه ترحیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.