.

ینی امروز صبح  

لحظهء سال تحویل 

توو هر کدوم از این خونه ها 

چه حس و حال و احوالاتی بوده  

و چه آرزوهایی زیر لب زمزمه شده ؟ 

.

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن باقرلو چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ق.ظ

امروز عصر تهران ، اگه عکس بی کیفیته
ببخشید چون کار خودمه و گوشی زاقارتم ...

هیشکی! چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ق.ظ http://www.hishkii.blogsky.com/

سلاملکم
همه دعا می کردن و از خدا به نوعی می خواستن که آرزوهاشون براورده بشه

هیشکی! چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ق.ظ http://www.hishkii.blogsky.com/

ممنون بابت هدر کلی ام ارزش داره این عکس حالا باهر کیفیتی
چقد تهران تمیزه تو این عکس

واحه چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ق.ظ

من که چند دقیقه از خواب بیدار شدم رفتم سر یخچال نصف لیوان شیر خوردم! شبکه ۴ بهروز رضوی دعای تحویل سال می خواند من حال و حوصله اش را نداشتم رفتم خوابیدم ده ونیم پا شدم به کار و زندگیم برسم! نه هفت سین انداختم نه دعا خواندم نه فال حافظ گرفتم خیلی هم خوب بود خیلی هم ریلکس و عالی چون سالهای پیش دعاهایم مستجاب نشد امسال سعی کردم با خودم رو راست باشم و الکی خودم را سر کار نگذارم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.