ساعت حوالی شب ... مریم فیلم گالیور را میگذارد ... دی وی دی پلیر سی دی را قورت میدهد و سکانس اول ...Jack Black  نقش اول است ... تا تصویرش روی صفحه نقش میبندد مریم میگوید : ایششه ، یعنی واقعن نمی تونستن بازیگر جذاب تر از این انتخاب کنن ؟ ... و من در سکانس های بعد هی قیافهء جک بلک را ور انداز می کنم و توی ذهنم با خودم مقایسه می کنم ... نتیجهء مقایسه ها می گوید اگر جک بلک ایششه باشد حساب من با کرام الکاتبین است ... زندگی آدمها یک همچین ملغمهء خوفی ست ... خواستن ناخواسته ها ... تلاش برای دوست داشتن دوست نداشتنی ها ... طالب نامطلوب ها بودن ... در عین آگاهی ناخودآگاه !

نظرات 11 + ارسال نظر
تیراژه پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

تو چیزهای ظاهری آره
میشه که جک بلک "ایششه" باشه ..چون فقط یک آکتوره و تمام. کار دیگه ای باهاش نداریم که ملاک دیگه ای مدنظرمون باشه.

اما تو چیزای مهم تر و اساسی تر
مثل همسر..رفیق...پدر و مادر و الی آخر
آنقدر پارامتر های مهمتر دیگری مطرح است که زیبایی و ظاهر جزو آخرین ویژگی هایی است که به ذهن میرسد و به آن فکر میکنیم...

دکولته بانو پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

عزززززززززززیزم ... مگه منو زوری دادن به تو که مجبور بوده باشم !؟ ...
بانمکی و شیرینی تو رو هر کسی نداره ... و اگه نگاه من مهمه، که هیچ کسی نداره !؟ ...
افتاد قربونت برم یا بیام بندازم برات ... هوم !؟؟؟؟؟؟؟

پروین پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ

میدونم که اگر باز هم بگم آمده بودم چیزی بنویسم که خیلی شبیه اینی بود که تیراژهء عزیزم نوشته، بنظر out of line خواهد اومد. ولی میخواستم همین رو بگم من هم. خصوصیات ظاهری آدمی که باهاش زندگی میکنی بعد از اینکه التهاب های احساسی اوایل رابطه آروم میگیرند، به درجه های پایین تر رانده میشوند. کلیشه بنظر میاد اما محبت و معرفت و تفاهم کاملا جای فاکتورهای ظاهری را برای ایجاد احساسات و علایق فیزیکی بین طرفین رابطه میگیرند. اگر اینطور نبود که کار من زار بود!!!!!

پروین پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ

برو بنداز براش دکولته جانم!
عاشق هردوتون ام. از ته دلم ...

تیراژه پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

"زندگی آدمها یک همچین ملغمهء خوفی ست ... خواستن ناخواسته ها ... تلاش برای دوست داشتن دوست نداشتنی ها ... طالب نامطلوب ها بودن ... در عین آگاهی ناخودآگاه !"

چه عبارات نابی...
چنین ترکیب هایی از واژه ها را خیلی کم میشود پیدا کرد..
مخصوصا که در کنارشان چیزی به عینه و ملموس نشانده شده باشد که شلنگ تخته نیاندازیم برای فهمیدن مفهمومشان

دست مریزاد جناب باقرلو

رضا کوچولو پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ق.ظ

برای کامنت این نوشته فقط باید سیگار کشید

امیر پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ق.ظ http://www.rizam.blogfa.com

عالی بود اقا
عالی

رویا.ت پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ http://royatadbir.blogfa.com/

سلام.
اینکه حق با تیراژه جان و دیگر دوستان هست ، حرفی توش نیست.
ولی من بعد از خوندن پست ، اول رفتم جک بلک رو تو فیلم گالیور سرچ کردم . خداییش تو کارتون بچگی هامون اون گالیور کارتونیه خیلی جذاب بود ، این چهره یه جورایی از اول تو ذوق می زنه! به دکولته بانو حق می دم!

فاطمه شمیم یار پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ب.ظ

سلاممم
لایک به کامنت اول تیراژه عزیز...
کسی که تو زندگیت عزیز بشه از هر خوشگلی خوشگل تره تو دنیا حالا می خواد ...

فرح پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ http://farahbano.blogsky.com

تا حالا اینجوری به اطرافم نگاه نکرده بودم
ممنون از این تلنگر.

آیدا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

اول اینکه دیدم دکولته بانو همون اول موضعش نسبت به جنابعالی رو مشخص کرده، نصف عرایضم بی ثمر موند و حذف شد (عرایضی در راستای هر دلی دلداری داره و این حرفا)
اما از شوخی گذشته فکر کنم ایششه ایشون از سر مقایسه جک بلک با گالیور کارتونی زمان بچگی ما بوده که دلبر بی همتایی بود برای خودش و ما به فلتیشیا حسودی مون می شد که در جوار غلمانی اینجور به سر می برند.
اما من از همین تریبون اعلام می کنم که شخصا عاشق جک بلکم، و از بین جک بلک و برد پیت، یا جک بلک و تام کروز شخصاً اوشون رو انتخاب می کنم، که آدمیه بس با نمک و ناز و شندری پندری....شایدم چون تپلا ذاتا آدمای خوبین مگر اینکه عکسش اثبات بشه، و شایدم چون هنوز هیچ آدم خوشگلی که مطبوع و دوست داشتنی هم باشه ندیده م

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.