پا توی کفش آدرز !

 

باز هم مثل پارسال پا توی کفش گرافیست شرکت کردم 

و برای جشنوارهء پاییز سایبرتک هدر زدم برای سایتمان ! 

( برای دیدن تصویر سایز اصلی کلیک روی خود عکس لطفن ! )

نظرات 21 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ب.ظ http://nahavand.persianblog.ir

باریکلا به شما...راستی شما سمتتون توی سایبرتک چیه؟

محسن باقرلو دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ

توو سایبرتک کارا تیمی و دلی انجام میشه ، سمت و پست و مقام واس ما عینهو چرک کف دسته خواهر !
ولی اگه راست راستشو بگم :
سمت اصلی من پسرخالهء مدیرعامله !!

سنجاق...ک دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام پسر خاله ی آقای مدیر عامل....
استاد شما در زمینه ی گرافیک هم مهرتی ویژه دارید ...آفرین بر شما ....البته فکر کنم از این سمت خوبتون در شرکت هم خیلی خوب و درست و بهینه استفاده می نمایید..
البته روال هم تو ایران ما همینه و من برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی دارم...همین دوست خوب من....موفق

تیراژه دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

آقا اینطوری نمیشود که
در دو پست قبل که نظر سنجی کرده بودید اینهمه ما آمدیم نظرات کارشناسانه! دادیم و تحلیل و تفسیر نمودیم
بعد آنها هوتوتووو و شما میایید هنرنمایی میفرمایید و ما هم برگ درخت؟!
ولی جدا از شوخی
هدر های با طراوت و جالبی بود مخصوصا آن تخته سیاه و سیب و کتاب و گچ
خوب است که محیط کار آدم جوری باشد که آدم را بر سر ذوق بیاورد..همبستگی های یک خانواده ی کاری..
با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما و همکارانتان.

تیراژه دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

اغلب اوقات این اِرورِ "کد اشتباه استِ" کامنتهای اسکای و تکرارِ مکررش
من را به مرحله ی جنون و جویدن خرخره ی خودم! میرساند

خوب است که کاربر رسمی اسکای نیستم وگرنه من بودم و چنگول های تیزم و جناب چنگیزی!!!

محسن باقرلو دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ

تیراژه بانوی گرام !
اولن که اون نظرسنجی مال سایت آینده مونه که در دست طراحی هست ، خواهر چرا شلوغش میکنی ؟!!
دومن اون ارور اشتباه بودن کد مال IE هستندی ! لذا اگه با کروم یا فایرفاکس باز کنی صفحه نظراتو هیچ دوشواری در این فقره نخواهی داشت !

جعفری نژاد دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ

شما گوله ی استعدادی قربانت گردم

ینی هم گوله ای هم با استعدادی

ینی یه چیزخاصی هستی! گفتنی، شنفتنی، یه دونه ای و صرفا واسه نمونه ای

در ضمن جیگر اون بچگونه و تُک زبونی حرف زدنتون رو حاج آقا :-))

جعفری نژاد دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ب.ظ

نه محسن جان

با فایرفاکس هم همین کوفته لامصصصصب

جسارت نباشه هااااا اما حدس می زنم مربوط به session time هر کامنت می باشد

ینی از وقتی شما پروسه ی نوشتن یه کامنت رو شروع می کنید و اون کد اون پائین میاد اگه تا یه زمان از قبل تائین شده دکمه ی ارسال رو زدی که زدی (که اصطلاحا بهش میگن Session Time) اما اگه نزدی و کاهلی کردی و رفتی دنبال عیش و نوش خودت اون زمان که Expire بشه کد شما هم منقضی میشه و دوباره باید زحمت ارسال رو بکشید. البته این حدس من بود از روی یه کف دست سواد شبکه ای که داریم.

جعفری نژاد دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ب.ظ

تائین= معین (مرده شور املای فارسیت رو ببره، آخه تو رو چه به بحث علمی و کامپیوتری زاقاااااارت)

تیراژه دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

هر چند از این عبارات تخصصیِ session time وExpire و IE زیاد سر در نمیاورم ولی خوب شد جعفری نژاد جان صحه گذاشتند روی حرف من بیچاره و عجالتا اینجا از اتهام تشویش اذهان عمومی تبرئه شدم
وگرنه این روزها زیاد اسممان بد در رفته برای شلوغ کاری و اینها
آن هم من به این مظلومی و ساکتی و آرومی!(ا-ع)


*ا-ع: ارواح عمه ام!

بابک اسحاقی دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ب.ظ

خسته نباشی محسن جان

بابک اسحاقی دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:06 ب.ظ

من نفهمیدم تیراژه از چی عصبانی و نارحت شده که می خواد خرخه خودش رو بجوئه
در هر صورت هرچیزی که باعث عصبانیت تیراژه بشه من ازش حمایت می کنم
زنده باد بلاگ اسکای
مرگ بر سایر سرویس ها

بابک اسحاقی دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:08 ب.ظ

این سنجاقک دیدی چطور زیر پوستی گفت که اگه تو پسر خاله جواد نبودی عمرا طرحت رو میذاشتن رو سایت ؟

محسن باقرلو دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ب.ظ

هررررررررررررررررررررررر !

سمیرا دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ

پسرخاله مدیرعاملم واسه خودش خوبه ها! اما فکر کنم چند نفری تو سایبر تک با همین سمت دارن کار میکنن ها!! اینجوری اختلاط سمتها پیش نمیاد قربان؟!

محسن باقرلو دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:50 ب.ظ

بدبختی همینه دیگه خواهر !
کللن توو همهء کارا دست زیاد شده !!

جزیره دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ

بح بح ،بح بح
البته من اعتراف میکنم توقع داشتم تو هدرتون از اون عکسایی که از اون سایته بود (چی چی بود اسم سایته؟ همونجایی که هی عکس هدراتونو ازش انتخاب میکردین بعد هرروز هرروز عوض میکردین هدراتونو بعد خیلی هم عکساش باحال بووووووووووووووووووووووود، تازه بعید میدونم بهش سایت بگن!!!!!!!!!!! یه چی دیگه میگن که من نمیدونم چی میگن:دی در هرصورت منظورم اون عکساست دیگه) ما توقع داشتیم از اون عکسا ببینیم

فرشته دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام
آقا شما خودتون کلی ایده و طرح دارید ...جالب بود کارتون ...
امیدوارم همیشه محیط کار و دوستانتان و خود جنابعالی شاد و شاداب و موفق باشید .

کودک فهیم سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ق.ظ http://the-nox.blogfa.com

چه هدرهایی.
من هم از همون چیزهایی که تیراژه توی هدرها خوشش اومد خوشم میاد.

جعفری نژاد راست میگه.منم با فایرفاکس میام اما همون ارور رو میده.
این session time عجب چیز خارجکیه خفنی بودا.عجب چیزهایی بلده این جعفری نژاد.ما رو بگو فکر می کردیم سرور بلاگ اسکای قصد داره حرصمون رو در بیاره.

پروین سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ق.ظ

طرح قشنگی طراحی کرده ای. پسرخالگی تان مستدام

و این مطلبی که محمد به زبان فنی گفت را من از طریق تجربی بهش رسیده ام. اگر صفحهء کامنت ها را باز کنیم و فرضا پس از مدتی که برای خواندن کامنتها گذاشته ایم، کامنت خودمان را بنویسیم معمولا پیام ارور میگیریم. که واقعا همانطور که تیراژه گفت اعصاب خردکن است. باید رفرش کنیم و بعد کامنت را بنویسم تا این مشکل پیش نیاید.

پرچانه پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ http://forold.blogsky.com/

خیلی هم خوب

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.