7/7

هنوز 7/7 نشده و شش روز از ماه نگذشته صفر شده ام ، انگار نه انگار که سه روز پیش حقوقمان را واریز کرده اند ... اینطوری خوب نیست ... اصلن خوب نیست ... حس سگ دو زدن بیهوده چمبره میزند دور آدم ... حس میکنی الکی خواب را بر خودت حرام میکنی هشت میزنی بیرون و هشت برمیگردی خانه ... تقصیر شرکت هم نیست ، اوضاع مملکت هچل هفت است ... من اصولن پولکی نبودم و نیستم ولی اینجوری هم روو مخ است ... یک وختی هست تو در زندگیت دمبال ماشین آنچنانی و خانهء سلطنتی و مسافرت خارج و اینهایی و از اینکه بهشان نمیرسی و نداریشان مثل سگ حرص میخوری ، این یک بحث است اما یک وختی هم هست که تو هرگز دمبال این چیزها نبوده ای ولی از اینکه تا آخر عمرت هیچوخت حتی نمیتوانی بهشان فک کنی مثل سگ حرص میخوری ! بنظرم این هم یک بحث دیگر است که هم نژاد سگش فرق میکند ! و هم از اولی ویران کننده تر است لامصصب ... روز به روز هم که تعداد و تعدد قصرهای لویی شانزدهمی و ماشین های سفینه ای توی این تهران لعنتی زیادتر میشود ... هیچ کاریش هم نمیشود کرد الّا اینکه عصری موقع برگشتن توی ترافیک صدای ضبط تاکسی فکستنیت را بلند کنی تا رضا یزدانی عربده بزند و تو بیخودی بغض کنی ...

نظرات 11 + ارسال نظر
سارا شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ http://haleman1.blogsky.com

واقعا اوضاع بدیه:((
کاش درست بشه ...

ثنا شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام
موافقم
هرچند خداروشکر

بانویی در دور دست یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ق.ظ http://zanitanhawador.blogfa.com/

اخی..

ب.ر یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ق.ظ http://biparvabash.persianblog.ir

پروین یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ق.ظ

:(

سمیرا یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ق.ظ http://nahavand.persianblog.ir

روزی که همراه بابا داشتم به دل کویر میرفتم تاکارمو شروع کنم دلم میخواست بمیرم اما نرم سرکار...یکی دوسال که گذشت دیدم بدم نیست بلاخره آدم دستش میره توی جیب خودش...4-5 سال که گذشت دیدم اگه کارنکنم حوصله م سرمیره چرخ زندگی نمیچرخه با یه حقوق...اون وقتها میشد با حقوقم هم تو خرج خونه کمک کنم هم یه چیزهایی برای خودم بخرم ...حالا بعد 7 سال کار کردن می بینم که 28 ام حقوق میگیرم دوم تموم میشه اونم فقط تقسیم میشه بین اقساط و قرضهایی که از مامانم میگیرم! و اینجوری از دوم تا 28 ام حس افسردگی بدی میاد سراغم! دیگه نشاطی برای صبح بیدار شدن و 9 ساعت کار کردن نمی مونه! همیشه خسته ایم و همیشه پکر!! ما که به همین پراید قراضه و سقفی که بالای سرمونه قانع بودیم و فراری 8 میلیاردی و قصرهای آنچنانی نخواستیم این شدیم وای به حال اونا که هر روز دنبال یه خواسته جدیدن!!! زندگی تلخی شده ...خیلی تلخ

از هر دری سخنی (نینا) یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ق.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

این روزها حسهای هچل هفت زیاد دارم
من تو این سورنا راه میرم فقط حس گدا بهم دست میده
میان فقط واسه ماشیناشون سیستم چچچچچچند میلیونی میبندن

نیمه جدی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

جانا سخن از زبان ما می گویی...یعنی من و محمدرضا هردومون نابود شدیم رفته پی کارش! تازگی ها یه سبک تازه برای فرافکنی چیزای ناراحت کننده پیدا کردم و اونم این که میشینم کلیات سعدی میخونم ! به جان خودم جواب میده! هی با خودت میگی من درویشم و خوی درویشیم ایجاب می کنه اینجوری باشم !! به یه مرحله ی خاصی از استغنا رسیدم و خلاصه این که سر خودتو کلاه ادبی! میذاری و بغضات آروم آروم ته نشین میشن. نمیگم میرنا! نه نمیرن. همونجا رسوب میشن و میمونن تاکی بیان راه نفستو ببندن! اینجور آدمایی هستیم ما!

بوسه ی زندگی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ http://kisslife.blogsky.com

چی بگیم والا :|

sanjaghak یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ

روز به روزم زیادتر می شن این لامصبا...هی می بینی و حرص میخوری و هیچ ...هم نمی تونی بخوری.
من نمی دونم اینا از کجا میارن که من نمی تونم و هر چی بیشتر سگ دو میزنم بیشتر و بیشتر عقب می افتم و هیچ روی هیچ...
موندم اگه تو این سگ دو زدنا من بیفتم و قلبم از تپش بیفته با کدوم پس انداز منو می برن بیمارستان و ....
اون روز به خانومی می گم اگه همچین اتفاقی افتاد نمیخواد آواره بیمارستان و درمونگاه و ...بشی منو بذارید تو خونه و چند روزی برید یه وری ...وقتی برگیردید من راحت خوابیدم....همین
شمام شاهد باشید دوستان من....

محمد مهدی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ http://mmbazari.blogfa.com

سلام

بغض ؟؟؟واسه این چیزها که گفتید یا واسه ...؟؟؟

بخدا خیلی ها هم حسرت شما رو میخورند ...دنیا همینه ...همیشه همینجوری بوده ..اینها اتفاقا زیبائیهای دنیاست ...درس میشه واسه ما ...یا بچه هامون ...یا ...

آسمان همه جا یک رنگ است ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.