انقدر فرصت ندارم ...

بیشتر از سه سال است که شمبه و چارشمبه عصرها میروم آموزشگاه دمبال مریم ... در این سه سال فصل های زیادی عوض شده اند و بارها ساعت تاریک شدن هوا تغییر کرده و محل قرارمان و ایضن آدمها و ماشینها و همه چیز ... حتتا احساس من به فوج دخترکانی که یکربع به هشت می ریزند توو دل خیابان ... قبلتر ها مرا یاد سالهای دبیرستان و دانشگاه می انداختند اما امروز برای اولین بار حس پدرانه داشتمشان ... 
.
گیر ندهید به املا و انشای این داشتمشان بدبخت ... وختتان را تلفش نکنید ... اصل حرف را بچسبید که یک مرد سی و هشت ساله امروز در تاریکی نئون آمیز آن خیابان قدیمی چنارآجین عمیقن باور داشت که یکی از همین دخترکان سبکبال و خندان با همان طرز راه رفتن معصومانه ، بی شک دختر اوست و الان است که در ماشین را باز کند و خودش را بیندازد توی بغل باباش ...
.
خودم را پیرتر و خسته تر از آن می بینم و می دانم ، که انرژی بزرگ کردن یک نوزاد را داشته باشم و سالها بعد در حوالی شصت سالگی ام بالیدن و بلوغش را نظاره کنم ... حس می کنم انقدر فرصت ندارم ... دلم میخواست همین الان ساعت ده شب چارشمبه نه بهمن یک دختر چارده پانزده ساله داشتم ... همین الان.

نظرات 15 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام.
این مهربانی و صداقت و معصومیت کلامتان را برای پدر شدن در خط های پایانی پست تان چقدر خوب می شد حس کرد...کودکی معصومی که هنوز در درون شماست...

واینکه هنوز زود است که شما خود را پیر و خسته بخوانید.امیدوارم سالهای سال تنتان سلامت باشد و دلتان جوان و شاد.

زن پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ق.ظ http://my-whispers.blogfa.com

آدمی پر است از احساسات متناقض محسن باقرلوی عزیز

بهار پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 ق.ظ

بدون شک شما یه پدر خیلی خیلی دوست داشتنی میشین...

بیوطن پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ق.ظ

ما پیرمان در آمد....دختر 14 -15 ساله چه صیغه ای هست

آسمان پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ق.ظ http://talkhoshirineyekzan.blogsky.com/

هیچ وقت برای پدر بودن و پدری کردن دیر نیست جناب باقر لو.درکتان میکنم.اینکه همین الان یک چیزی را میخواهید که نشدنی است .اما برای پدری کردن هیچ وقت دیر نیست! تایم ندارد که نگرانش میشوید!

! پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ب.ظ

دلم شدیدن برایت سوخت چون عمیقن درکت می کنم همدرد گرامی

سعید پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ب.ظ

من خواننده چندساله نوشته هاتم محسن جان
با عبارات اسمی مختلف
همیشه می ترسیدم بپرسم چرا بچه نمی آورید...
الانم می ترسم خب!

راستی
تازه ازدواج کرده ایم. صحبتهای خانم کوچولومون منو یاد پدر شدن می اندازه
ولی فعلا مقاومت می کنم..
خدا میداند که می شوم یانه
ولی فعلا نمیخواهم
میترسم بعدا دیر هم بشه! 33 سالمه و هیچ پدرسوخته ای نیست که بگه: بابا بابا پفک!

همیشه بهار پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ

وای چقدر ملموس و قابل درک بود برایم

هدیه پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ

خطاب به شما جناب باقرلو و همه دوستان,هیییییییچ چیزی در دنیا ارزش به تاخیر انداختن بچه دار شدن را ندارد.
حکایت لذت و انگیزه زندگی بعد از بچه مثل حکایت کسیه که یه عمر فقط نون و پنیر خورده و فکر میکرده بهترین غذای دنیا همین نون و پنیر! بیخبر از اینکه بیا و ببین چه چیزهایی را تا الان از دست داده,و این حس رو کسی تا تجربه اون غذاهای لذیذ رو نداشته باشه نمیدونه.
معظل خطرناکی که جامعه ما رو داره دربرمیگیره و حداقل 10 سال دیگه خودشو نشون میده همین تاخیرهاست...همه جا پر شده از جوانانی که از ازدواج و سختی هاش و بعد از اون از بچه دار شدن و تبعات آن در حال فرار هستند.

.. پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ب.ظ

فرزندم درکت می کنم

ما هم دوست داشتیم یک فقره ( راس ) کرگدن داشتیم
شب های جمعه وق وق می کرد برا چند بطر الکل ...

ما هم براش آبجو دست ساز می گرفتیم ، جای ویسکی قالبش می کردیم و سرش را اینجوری گول می مالیدیم ....

میلاد جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

خوبه یه چیزبوک هست که هروقت اینجا نمی نویسید ما بیایم یه دل سیر اونجا بخونیمتون

پریروز کلی از پست های نانوشته ی اینجارو که اونجا نوشته بودید خوندم

خیلی چسبید

arghavan جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ http://monsseffanne.blogsky.com

حسش خوبه :)
بابایی یا مامانی :)

میتینگ انلاین جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ب.ظ http://meetingonline0.blogfa.com/

گاهی وقت ها حس می کنم می خواهم فرزند داشته باشم. اما تنها که نمی شود. می شود؟
پیش از این بارها از خودم پرسیده بودم چرا دور و بر عکس های محسن باقرلو وقتی در اتاق نشیمن کوچک طبقه بالای خانه ی پدری اش، پس از رفتن میهمان ها کف زمین دراز کشیده است، یک بچه چهار دست و پا نمی بینم...

پریس جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ب.ظ

توی این شرایط از هر نظر نابسامان و نامعلوم با این آب آلوده و غذای آلوده و هوای آلوده و جامعه آلوده ..... به دنیا آوردن یه بچه که اصلا معلوم نیست دلش میخواد تو این دنیا باشه یا نه فقط برای ارضای حس پدری و مادری یا دوام زندگی زناشویی یا حرف مردم یا سر رفتن حوصله یا عصای پیری و وارث تاج و تخت نداشته رو داشتن .... غیر ازبی مسؤلیتی چه معنی دیگه ای میتونه داشته باشه؟! چند نفر از افرادی که تو این شرایط بچه دار میشن واقعا به خودِ خود بچه فکر میکنن نه فقط به کاربردهاش؟
مملکتی که ارزش انسان در مقایسه به نون پنیر و چلوکباب تقلیل پیدا کرده.

آوا شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ق.ظ

چی بگم والا....من دوسش دارم
بچه رو منظورمه.اونم دوتاوتنهااز
نوع دخترش...امااینم بدفکری
نیستا.....که یهویی یه دختر
چهارده ساله بیادبگه سلام
باباسلام مامان..اوهووووم
دووووووووووووووس دارم
یاحق...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.